Sirdaludista kokemuksia kellään?
Onko täällä ketään lääkkeistä tietäviä paikalla? Mulle määrättiin kipuihin 600mg buranaa ja 2mg sirdaludia. Ohjeena on ottaa molempia 1 tabletti 1-3kertaa päivässä.
Toissa iltana otin ekan kerran noi lääkkeet. Eilen otin uudestaan illalla ne. Viime yönä nukuin 14tuntia putkeen ja ku aamulla heräsin ni tuntui siltä ettei mitenkään jaksa nousta ylös, pakko kuitenkii oli lähtee asioille. Sieltä ku kotiin palasin ni menin suoraan nukkumaan ja nukuin 5 tuntia. Tuonkin nukkumisen jälkeen olisin voinu jatkaa nukkumista mutta pakotin itteni ylös. Mikä määrä on normaalia vielä? Väsyttää kokoajan ja tiiän että sirdaludin haittavaikutus on väsymys, mutta onko tää vielä normaalin rajoissa?
Kipuihin noi lääkkeet ei auta ollenkaan, en tiiä tosin pitäiskökään vielä auttaa, mut väsymys on ihan kamala!
Kommentit (40)
Yksilöllistä. Eli ihan normaalia, jos et kestä niin älä ota. Mulla Sirdalud 2mg on hyvä unilääke. Ei väsytä enää aamulla, mutta antaa yöhön luonnollisen unen. Toki vain harvakseltaan käytän sitä siihen, eli väärin. Puolikkaalla en edes nuku aamuun :/
Mulla kanssa Sirdalud väsyttää, ei muuta. Kaverin miehelle ei sopinut ollenkaan, meni kanttuvei vessassa vähäksi aikaa ja lopetti tietty käytön siihen.
Mummoni valittanut samaa ja siksi ei sitä suostukaan syömään vaan kärvistelee kivuissa.
Mulla väsyttää kans, mutta muuten auttaa hyvin kun lihakset on jumissa. Otan kyllä yleensä vaan puolikkaan, vaikka lääkäri on kirjoittanut että 1-2 tablettia.
Ei. Sirdalud on niin uusi ja harvinainen lääke ettei siitä voi olla kokemusta kenelläkään.
Mistä näitä idioottialoituksia riittää...
Luksusta jos haluaa itseltä nopeasti tajun kankaalle. Unta takuulla, koska vain! Väsäät vedot ja heität ne niin eipä siinä kerkeä kun sänkyyn hoiperrella ja unten maille.
Minulla sirdalud toimii hyvin paitsi annostuksen kanssa saa olla todella tarkkana. Jos otan liian aikaisin seuraavan tabletin, niin makaan sikiöasennossa lattialla, pusken kylmää hikeä, tärisen horkassa ja voin pahoin.
Auttaa tosin hyvin pahaan niskajumitukseen, mulla kuivaa suuta ja kyllähän se väsyttääkin, mutta pakko on joskus ottaa. Voi kokeilla ihan pientä annosta, jos herkkä. Yleensä otan vain puolikkaan tabletin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sirdalud on niin uusi ja harvinainen lääke ettei siitä voi olla kokemusta kenelläkään.
Mistä näitä idioottialoituksia riittää...
No voi kuinka kiva että tähänkin keskusteluun on eksynyt joku kaikkitietävä vamppi! Onneks olkoon uudesta nimestäsi!
Käytän lihasjumiin, päivällä puolitablettia ja yöksi 2 mg tai 4 mg. Päivällä ei kehta otta sen enempää koska väsyttää ja nukuttaa.
Itselläni ei väsyttänyt yhtään mutta empä juuri mitään vaikutusta huomannut. Eli hyvin yksilöllistä
Minulle itse asiassa juurikin nyt määrätty lääke. Varoiteltiin tuosta väsymyksestä ja kuinkas sitten kävikään...nukahdin vasta aamu viideltä ja heräsin kasilta eli neljä tuntia nukuin😂. Eilen otin myös päivällä, ei mitään vaikutusta. Lihaksia saattaa rentouttaa, mutta uneta ei pätkääkään.
Mutta eipä minulla ole ennenkään kolmiolääkkeet nukuttanut. Kahvin pitäisi taas piristää ja siitä alan haukottelemaan..jotakin on vissiin nurin meikäläisessä☺
Mä taidan saada apteeksista nykyisin pelkkää placeboa.
Verenpaine 190/90 lääkityksestä huolimatta, aikaisemmin 130/70, 2x4 pancodia ja säryt hirveät. Sirdalud, ei mitään vaikutusta.
Arcoxia sentään toimi, hitonmoiset turvotukset.
Vierailija kirjoitti:
Minulle itse asiassa juurikin nyt määrätty lääke. Varoiteltiin tuosta väsymyksestä ja kuinkas sitten kävikään...nukahdin vasta aamu viideltä ja heräsin kasilta eli neljä tuntia nukuin😂. Eilen otin myös päivällä, ei mitään vaikutusta. Lihaksia saattaa rentouttaa, mutta uneta ei pätkääkään.
Mutta eipä minulla ole ennenkään kolmiolääkkeet nukuttanut. Kahvin pitäisi taas piristää ja siitä alan haukottelemaan..jotakin on vissiin nurin meikäläisessä☺
On jotain nurin joo. Ja se on laskutaito. Viidestä kahdeksaan, montako tuntia?
Sen annoksen voi kyllä puolittaa, jos tuntuu että jää kokonaan sänkyyn jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama :) Kerran määrättiin samaan aikaan Tramalia, Sirdaludia ja panacodia, j vedin niitä päällekkäin. Oikeasti olin ihan yhtä hyvässä ajokunnossa kuin illalla väsyneenä kello yksitoista. Eli periaatteessa ajokunnossa vaikka kauppaan. En nyt kuitenkaan kokeillut ajaa.
Mulle määrätty selkäkipuun. Tarkoitus on rentouttaa. 4mg nukun 3-4 tuntia ja herään siihen kun suu on kuin Saharan autiomaa. Mieluummin oon ilman.
Sirdalud väsyttää Mua vähän ja nukahdan hyvin. Ei auta kipuihin ja lihasjumiin vähän.
Itse sain sirdalud tabletteja lihaskramppiin ja minua ne nukuttivat. En syönyt koko satsia, koska koko ajan oli ihmeellisen uninen olo.