Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, poika jäi kiinni huumeiden myymisestä!!

Vierailija
28.06.2017 |

Ei poliisille vaan minulle. Ja mitä ihmettä mä nyt teen? Olen siis 16-vuotiaan pojan yh, poika on vuosikaudet ihaillut amerikkalaista gangstailumeininkiä ja matkii sitä. Tekee räppiä, housut roikkuu reisissä, on vastusteluistani huolimatta onnistunut hankkimaan tatuoinninkin itselleen. Mutta tätä en olisi uskonut. Pojan huoneessa haisi kannabis, menin tutkimaan (eikä mitään moraalisaarnaa nyt yksityisyydestä, haloo) niin repussaan oli litran minigribpussi, täynnä kannabista ja lisäksi valkoinen lääkepurkki josta oli etiketti irrotettu/pesty pois, siinä pillereitä parikymmentä, valkoisia pyöreitä.

Mitä ihmettä mä teen kun poika tulee kotiin? En olisi ikinä uskonut! Olen aina ollut sitä mieltä että kovan kuoren alla on kuitenkin kiltti ja järkevä poika, mutta...

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ei lopu niin sun on _pakko_ ottaa yhteyttä viranomaisiin. Meillä (ihan normaali perhe) poika jäi kiinni just noin. Lupasi lopettaa mutta ei lopettanut. Alkoi jäädä kotiinpaluut ja sitten tuli raivarit. Vuodessa kehittyi tilanne siihen että käytti pilven lisäksi näitä mitä lie kotitekoisia vaarallisia nappeja joista uutisoitukin ja viimein myönsi käyttävänsä amfetamiinia. On nyt katkaisussa. Oikeasti kyse voi olla sun lapsen hengestä. On hirveetä miten helposti nykyään lapset saa aineita käsiinsä. Eikä taustalla ole väliä, ihan perusperheistä ja hyvistä oloista eksyy nuoret väärille teille. Huumeet ei ole nykyään mikään erikoisuus, yhtä tavallista polttaa pilveä kuin meille oli juoda salaa kalja tai polttaa tupakkaa. Mutta valitettavasti nuoren ihmisen arviointikyky ei ole kuten aikuisen ja helposti eksyy vaarallisempiinkin aineisiin ihan vaan yllytyshulluuttaan.

Ja jos ja kun kukaan epäilee hetkeäkään lapsensa sekaantuneen huumeisiin, älkää olko sinisilmäisiä ja ajatelko että ei meidän lapsi ainakaan. Te tunnette yhden puolen lapsestanne, ette sitä aikuiseksi kasvavaa joka näkyy vain kaveripiirissä. Suhtautukaa vakavasti, moni kuollut kotitekoisiin huumeisiin viime vuosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän