Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon/kauan naapurin koiran haukuntaa pitää sietää?

Vierailija
28.06.2017 |

Koiran omistajille on asiasta sanottu, mutta olivat sitä mieltä että kun koira ei hauku yöllä tai yksin ollessaan, niin ongelmaa ei ole!?

Kuitenkin päivisin koira haukkuu paljon ja nyt kesällä parvekkeella melkein taukoamatta.

En haluaisi olla pikkumainen, mutta pistää jo pikkasen vituttamaan kun loma, ja aamulla aikaiseen jo herään koiran haukkumiseen kuin kukon lauluun!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sietää lainkaan. Onkohan kyseinen koiranomistaja puolikuuro vai kuinka itse viitsii kuunnella räksytystä pitkin päivää?

Koira hiljaiseksi tai koira ja/tai omistaja koirineen etsiköön toisen asunnon.

Vierailija
2/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa haukkumista ei tietenkään tarvitse sietää. Tee kirjallinen valitus, johon laitat esimerkkipäivän kellonaikoineen, miten paljon ja mistä mihin koira on louskuttanut.

Ja sitten laitat sen taloyhtiön hallitukselle ja pyydät hallitukselta kirjallisen vastauksen siihen, onko tuo asianmukaista vai pitäisikö asukasta pyytää toimenpiteisiin (vaikka pitämään koiraa sisällä ja hankkimaan sille haukkupannan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse sietää lainkaan. Onkohan kyseinen koiranomistaja puolikuuro vai kuinka itse viitsii kuunnella räksytystä pitkin päivää?

Olet väärässä, kyllä "lainkaan" pitää sietää. Satunnaiset haukahdukset silloin tällöin ovat ns. normaalia elämänmenoa. Aamusta iltaan louskuttaminen taas ei.

Vierailija
4/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat on ihmisperseitä.

Vierailija
5/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä, kyllä "lainkaan" pitää sietää. Satunnaiset haukahdukset silloin tällöin ovat ns. normaalia elämänmenoa. Aamusta iltaan louskuttaminen taas ei.

Oliko aloituksessa kyse satunnaisista haukahduksista? Ei ollut eli ei tarvitse sietää lainkaan.

Vierailija
6/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse asun maalla, ja melkein joka naapurilla on mehtäkoira räksyttämässä pihallaan. Havaitsipa ne sitten linnun, kissan, auton tai vaikkapa minut omalla pihallani, niin jo alkaa haukuntakuoro. 26 vuotta oon tässä asunut, ja aika lailla koko ajan nuilla nuita koiria on. Minullakin on koira ulkona, mutta sillä ei juuri näy olevan tarvetta haukkua, edes silloin, kun joku tulee kylään. Ei tosin ole mehtäkoirarotua.

Vierailija
7/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa pitkään jatkuvasta ärsyttävästä äänestä voi tehdä valituksen. Eli satunnaista koiran räkytystä on pakko kuunnella,tunteja kestävää jatkuvaa huutoa ja haukkua ei ole. Itse tekisin valituksen isännöitsijälle,kun koiran omistaja ei valitukseesi mitenkään reagoi. Toi ei ole mitään "normaalia elämän ääntä". Ehkä varoitus saisi omistajan pitämään ärsyttävän rakkinsa hiljaisena.

Vierailija
8/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa saa räkyttää vaikka koko päivän, kunhan ei hiljaisuuden aikaan hauku. Ainoa mitä voit tehdä, on muuttaa pois.

Vierailija
9/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sitruunapanta niiden postiluukusta sisään, vois auttaa ehkä?

Vierailija
10/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa saa räkyttää vaikka koko päivän, kunhan ei hiljaisuuden aikaan hauku. Ainoa mitä voit tehdä, on muuttaa pois.

Höpöhöpö. Tästä on tuomioistuimen ratkaisu. Edes omakotitalonaapurin ei tarvitse kuunnella jatkuvaa haukkumista, mm. Lieksassa ja Puumalassa? on puskien huudattamisesta tullut sakkotuomiot.

Vierailija
11/11 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypersport

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi