Tuleeko muille vaivaantunut olo, kun hotellin siivoaja tervehtii?
Ainakin itselle tuli viimeksi sellainen olo. Olin matkalla aamiaiselle ja siivoaja tervehti työntäessää siivousvaunujaan.
Kommentit (26)
Hän saisi valituksen jos ei tervehdi. Typerä aloitus.
Minullekin tulee, mutta tervehdin tietysti takaisin. Mietin vain aina sitä kuinka monta ziljoonaa kertaa siivooja joutuu tervehtimään valiten aina oikean tervehdysmuodon, eli tuttavallinen tai sitten virallisempi ja silloin on mietittävä lisäksi vuorokaudenaikaan kuuluva oikea tervehdys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siivoojiin suhtaudutaan niin ylimielisesti / alentuvasti? Ovat monessa paikassa (varsinkin hotelleissa) niitä tärkeimpiä työntekijöitä. Ja tekevät muuten erityisesti hotelleissa erittäin kiivasta työtahtia suhteellisen pienellä palkalla.
Terv. DI
Totta. Ilman siivoojia me hukuttais paskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itselle tuli viimeksi sellainen olo. Olin matkalla aamiaiselle ja siivoaja tervehti työntäessää siivousvaunujaan.
Se on siivooja tai kerroshoitaja, senkin debiili.Älä tunge sitä a-kirjainta väärään paikkaan.
Saako respan työntekijä tervehtiä sinua?
Ei tietenkään! Minulle sen sijaan vaivaantunut olo tulee Suonessa, koska oman maani tapaan tervehdin vastaantulijoita lenkkipolulla, hississä olijoita tai sinne tulevia jne... yleensä saamatta mitään vastausta tai korkeintaan mulkaisun.