Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muille vaivaantunut olo, kun hotellin siivoaja tervehtii?

Vierailija
28.06.2017 |

Ainakin itselle tuli viimeksi sellainen olo. Olin matkalla aamiaiselle ja siivoaja tervehti työntäessää siivousvaunujaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Minulle sen sijaan vaivaantunut olo tulee Suonessa, koska oman maani tapaan tervehdin vastaantulijoita lenkkipolulla, hississä olijoita tai sinne tulevia jne... yleensä saamatta mitään vastausta tai korkeintaan mulkaisun.

Vierailija
22/26 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saisi valituksen jos ei tervehdi. Typerä aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tulee, mutta tervehdin tietysti takaisin. Mietin vain aina sitä kuinka monta ziljoonaa kertaa siivooja joutuu tervehtimään valiten aina oikean tervehdysmuodon, eli tuttavallinen tai sitten virallisempi ja silloin on mietittävä lisäksi vuorokaudenaikaan kuuluva oikea tervehdys.

Vierailija
24/26 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siivoojiin suhtaudutaan niin ylimielisesti / alentuvasti? Ovat monessa paikassa (varsinkin hotelleissa) niitä tärkeimpiä työntekijöitä. Ja tekevät muuten erityisesti hotelleissa erittäin kiivasta työtahtia suhteellisen pienellä palkalla.

Terv. DI

Totta. Ilman siivoojia me hukuttais paskaan.

Vierailija
25/26 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itselle tuli viimeksi sellainen olo. Olin matkalla aamiaiselle ja siivoaja tervehti työntäessää siivousvaunujaan.

Se on siivooja tai  kerroshoitaja, senkin debiili.Älä tunge sitä a-kirjainta väärään paikkaan.

Vierailija
26/26 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako respan työntekijä tervehtiä sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi