Miten sopisin yhteen mieheni kanssa tyylillisesti?
Mieheni on aina ollut tyylikäs. Käyttää pukua ja viihtyy siinä, panostaa ulkonäköönsä, on urheilullinen ja monen muunkin kuin minun mielestäni komea. Tyylillisesti näyttää tältä: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c3/b5/b5/c3b5b5891bbf83f50318…
Mies on aina sellaisen tyylikkään tukholmalaisen näköinen. Minä taas olen (omasta mielestäni) kulahtanut nanson-tunika-nainen, enkä saa itseäni mitenkään samalle viivalle miehen kanssa. Meillä ei ole mitään ongelmia parisuhteessamme, mutta jotenkin vain tämä oma tyylittömyys ja nukkavieru olemus hävettää. En tykkää ostella vaatteita ja usein käytänkin vaatteet aivan reikäisiksi asti loppuun.
Olen toimistotyössä ja toimistossa käytän siistejä (ja tylsiä) toimistovaatteita. Kotona vaihdan heti virttyneisiin t-paitoihin ja legginseihin. Mies taas näyttää aamusta iltaan aina viimeistellyltä. Esimerkiksi jos ovikello soi yhtäkkiä, pyydän miestä avaamaan, koska hän on meistä se, joka näyttää ihmiseltä - minä .. en.
Minä olen ihan ok-näköinen, mutta vaatetukseni on tylsä ja mitäänsanomaton. Vähän tällainen: http://media.jolynneshane.com/wp-content/uploads/2015/02/super-casual-w…
Voisitteko linkittää sellaisten naisten kuvia (siis vaatetyyli, ei ulkonäkö), jotka teidän mielestänne sopisivat sellaisen tyylikkään, urheilullisen, komean tukholmalaismiehen vaimoksi? Jospa alennusmyynneistä alkaisin etsiä jotain tyylillisesti samankaltaisempaa rytkyä päälleni ja kiertäisin ne Nansot nyt vähän kauempaa.
Kommentit (11)
Ehkä mies pitää sinusta tuollaisena, koska on kanssasi. Tuntisit varmaan itsesi vieraaksi hienommissa vaatteissa ja mieskin miettisi, että mitä oikein yrität.
Sinun tyylissäsi ei ole varmasti mitään vikaa. Osta joku sievä mekko kotiin, jos haluat näyttää kotona astetta tyylikkäämmältä.
Menkää miehen kanssa ostoksille. Kerro hänelle että olisi kiva saada hänet makutuomariksi kun hänellä on niin hyvä maku. (tosin kuvan mies ei ollut tyylikäs HUOM! Paljaat jalat kengissä :D ) Mutta tosiaan menisin muutaman kerran miehen kanssa ostoksille (ilmeisesti hän tykkää itse myös shoppailla) ja jatkossa jäljittelisin miehen minulle valitsemaa tyyliä mikäli itse siitä tykkäisin.
Osta miehelle lahjaksi yhteensopiva tuulipuku?
No ei vaineskaan.
Tuon linkkaamasi miehen tyyli vivahtaa hiukan trendi-hipstermäiseltä. Voi olla että häntä ei vaatteesi haittaa lainkaan, mutta jos haluat jostain syystä näyttää tyylillisesti yhteensopivalta (sivuhuomio: kuulostat hiukan epävarmalta parisuhteestanne kun haluat korostaa yhteenkuuluvuuttanne ulkoisilla seikoilla) hänen kanssaan, suosittelisin jotain hipstermäistä, hiukan boheemiin vivahtavaa tyyliä, lähinnä siksi että ilmeisesti itse viihdyt mukavissa vaatteissa, joten miehen räätälöidyn lookin kopioiminen ei ole sinulle hyvä vaihtoehto. Sen sijaan koittaisin pukeutua hiukan vastakohtaisesti, trendikkäästi (=boheemisti) mutta naisellisesti. Suuntaa siis kukkamekko-osastolle. Trendikkyydestä huolimatta miehesi selkeästi ihailee traditionaalista maskuliinista pukeutumista, eli varmaan arvostaisi sinussa traditionaalisen feminiinistä pukeutumista.
Kuvan miehen tyyli ei ole klassinen bisnestyyli vaan hipsterityyli. Googlaa kuvia naisten hipsterityylistä. Eikö se ole hippimäinen ja toisaalta kumisaaappaat jalassa-istutetaan kasvimaata-kotoilutyyli?
Voit ihan hyvin käyttää Nansoa. Osta lisäksi mukavia ja laadulta löyhähtäviä asusteita kuten isoja villaisia/pellavaisia/silkkisiä huiveja... hyvät nahkakengät ja pari kivaa simppeliä laukkua.
Vierailija kirjoitti:
(tosin kuvan mies ei ollut tyylikäs HUOM! Paljaat jalat kengissä :D )
Tämä on ollut miehillä modernina trendinä useamman vuoden ajan ja sitä pidetään tyylikkäänä kyllä. Itse olet varmaan konservatiivisempi ja klassisempi?
Helpompi vaihtaa vaan mies tavallisempaan.