Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tienaako joku alle 10 euroa tunti?

Vierailija
28.06.2017 |

Ihanko tosi?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

-henkilökohtainen avustaja

Vierailija
42/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku suostuu tekemään töitä alle 20 euroa tunti? En minä ainakaan.

Kokeile joskus kivaa duunia

Nykyinen duunini on jo aika kiva, kiitos vain. En suostu asiantuntijana tekemään mitään töitä alle 20 euron tuntipalkalla, ja tuokin on vähän alakanttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

-henkilökohtainen avustaja

???

Minäkin työskentelen henkilökohtaisena avustajana ja saan sen 10,5 e tunnilta palkkaa.

Vierailija
44/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan porrassiivoojana 7,14e /h (kesätyö)

torimyyjä 5,50e/h. Tämä oli kyllä ihan uskomaton työpaikka, pomo oli ihan ihme säätäjä, joka veti kotiinpäin aivan kaikessa, missä vain pystyi. Myydätti meillä mm. huonoksi menneitä marjoja "laitatte hyvät marjat siihen tuokkosten päälle vaan!" Olin kuukauden, sitten otin loparit. Onneksi sain muuta työtä lopuksi kesää.

kulttuuripuolella tukityöllistettynä vajaa 9e/h.

Vierailija
45/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8e /h

Vierailija
46/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin kum olin siivoojana opiskellessa. Kesät ja viikonloppuja tein. Palkka tais olla alimmillaan noin 9,25€/h, en ihan mene vannomaan oliko juuri tuo summa. Kun tein kesiä täysillä tunneilla, niin palkkaa tuli käteen noin 1200€, kesäisin tein vain ma-pe vuoroja, joten lisiä ei tullut. Viimeisenä kesänäni tuolla taisin saada hiukan yli 10€/h. Jippii :D! Eikä tuosta nyt ole kuin pari vuotta, kun viimeisen keikkani siellä tein.

Vierailija
47/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyön ymmärtää ettei siitä makseta paljoa mutta että vakityö alle 10e on törkeän huono palkka ja ei sillä Suomessa oikeasti elä.

Opiskelijatytär käy osa-aikatyössä ja saa 12e/h + lisät. Eikä onneksi ole edes nollatunti-soppari.

Vierailija
48/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten haukutaan suomalaisia laiskoiksi vaikka osa tekee töitä ihan orjapalkalla :(

Vierailija
49/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa aloituspalkka oli vähän yli 8 euroa ja siitä nousi kahdessa vuodessa 9 euroon.

Vierailija
50/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelujen ohessa olin siivoojana ja palkka huiteli siinä 9,2e ympärillä. Seuraavana vuonna tuli jokinyleinen palkankorotus alalla ja sain +0,2e. Olin tässä kohta ihan et woooooooooooo melkein 9,5e ....

Vierailija
51/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.5€ itse tienasin kunnalla ollessa hommissa. Sekin oli iso palkka sen jälkeen kun oli pelkästään opintotuella ollut.

Vierailija
52/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kauaa.

Huomattiin just firman palomuurista että minkä työaseman koneella notkutaan vauva.fi:ssä vaikka pitäisi niitä duuneja painaa.

Työnantajasi ei maksa palkkaa surffailusta. Voit jatkaa surffailuasi vapaa-ajalla.

Vierailija
53/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija, 10,58e tunti. Illalla euron iltalisä. Jos nyt sattuu täydet tunnit saamaan (mikä on harvinaista) niin palkka nettona noin 1400-1500e kuussa.

Vierailija
54/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkelle 19-vuotias. Aloitin työn teon ollessani 10v pimeästi autokorjaamolla palkka parikymppiä viikko. Sitten tullessani 15v ikään jatkoin siivoukseen, koska puhelinmyyntiin ei kannattanut. siivoojana tein monen tunnin päiviä ja olin puoli pimeästi töissä, palkka oli satasen viikolta. Sitten valmistuttuani amiksesta datanomiksi ja halusin vain korjata tietokoneita ja olla tietokone liikkeessä töissä, niin tunti palkka siinä 6,50-9,50euroa. En saa töitä juurikaan tuolla 9,50euroa mistään tietokone kaupasta.... Ainoastaan siinä kahdeksan euron kohdassa on monille liikkeille se kipuraja.

Tessin avulla ja liiton avulla ei kukaan työnantaja suostu antamaan työpaikkaa, koska sitten saan viestin työpaikkaa ei valitettavasti ole tarjolla tai ei ole varaa palkata.  Monet työnantajat ovat kysyneet nuoruudessa paljon asiattomia kysymyksiä nimeni takia.

Ei ole helppoa syntyä suomessa ja olla kotoisin Dubain slummi alueesta. Noh perheelleni en kerro ikinä työstäni ja tosiaan pks-seudulla näin on. Nimi kun vaivaa, niin töitä ei löydy.

En ole hankkinut ystäviä koskaan, enkä puhu kenellekkään koskaan tai pidä yhteyttä luokkalaisiin.

Kateellisuuteni on suuri monia kohti ja kukaan ei tiedä mistä olen kotoisin, koska en ikinä mainitse.

Joka kesä hakenut töitä tuloksetta ja käyny ammattilaisella tekemässä cv:tä ja kyselemässä.

Kaikki jotka väittää olevansa vähemmistöjä ja köyhiä  tai syrjittyjä ei tiedä mitään oikeista köyhistä ja syrjääntyneistä. Jokainen katse on piinaava ja tieto siitä että toisten lapset saa sormia napsauttamalla kaiken ja monet luokkalaiset ovat rehennelleet jo yläkoulussa saaneensa kympin tuntipalkaksi.

Minun kaltaiset pysyvät yksin ja näkymättömänä. En ajatellut lisääntyväni, jotta olisi varaa lähettää sukulaisille rahaa.

Avun hakeminen ja vastaan ottaminen on kunnianloukkaus. Myöskin se kun molemmat vanhemmat ovat tulleet suomeen hyvin nuorina teineinä, niin on antanut mahdollisuuden oppia kielen suomen ulkoa.

Vaikka minulla on vanhemmat, eivät he minun perääni katso. Olettavat että olen tarpeeksi fiksu, koska en koskaan saa merkintöjä tai paheita ja hyvät pisteet kaikesta. Välillä ihmettelevät miksen pyydä mitään ja miksei koskaan tapaa kavereita...

Amis tienaa enemmän kuin lukiolainen ja lukiolainen on fiksumpi on mielestäni pelkkää mielikuvitusta.

Molemmilla on yhtä rankkaa ja kiirellistä. Se on vain välivaihe. Itse yritän päästä seuraavaan kouluun, jotta saisin oikean palkan. Viimeisen  kerran on meitä arabeja myös susi valkoisen värisiä, koska historia.

Pahoittelut tämmöinen avaus, mutta monet tuntuu olevan pilvessä. Olit sitten täältä tai ulkomailta silti aliarvostatte ulkonäön tai nimen perusteella ja teette ennakkopäätökset.

Mielummin olen yksin kuin huonossa seurassa tai alistavassa ilmapiirissä.

Tahdon onnistua elämässä ja saavuttaa unelmani.

Tiedän historiani synkkyyden ja pahuuden.

En ole paha ihminen ja en halua sotia.

Olen pelkkä työmies.

Yksinäinen mies.

Renki.

Vierailija
55/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin että kunnan kesätöissä oli noin 5€ tuntipalkka.

Vierailija
56/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassana vajaa 11€/tunti. Ei mitään lisiä. Musta se oli ihan ok. Käteen jäi kuussa 1200-1300e. Tuttavani harmitteli, kun saa reilun tonnin työttömänä ollessaan. Huvitti hieman :) Tuosta palkasta säästin, että pääsen kolmeksi kuukaudeksi reissaamaan ja sain osakseni ihmettelyä ja kommentteja tyyliin "en minä pystyisi" "rahaa tuntuu riittävän". Joo kyllä.

Vierailija
57/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tulot riittävät kevyesti jos ei ole Helsingin asumiskustannuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi