Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut kun olen niin rikas. Ei ole enää mitään unelmiakaan.

siis mä en kestä
28.06.2017 |

Kun kaiken saa rahalla, unelmat katoavat. Tasapaksua ilman alamäkiä. Pitäiskö ruveta ryyppään jos siitä sais kiksejä tai kokakoukku.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna rahasi hyväntekeväisyyteen, niin tuokin ongelma ratkeaa.

Vierailija
2/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja opettele kirjoittamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän rahalla saa paljon mitään. Opettele vaikka soittamaan kitaraa, niin huomaat mitä voi saada aikaan ilman rahaa. Se sama on kaikkien muidenkin kuin rikkaiden saatavilla.

Vierailija
4/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikkea saa rahalla, eikö sulla ole mielikuvitusta vai mikä on ongelmasi? Ilmeisesti jotain masennusta tms.

Pelkästään mökkeily on hyvin antoisaa itselleni. Rahalla olen toki mökin ostanut, mutta se oleminen ja puuhastelu, nikkarointi ja rakentaminen. Koko ajan on ideoita ja haaveita mitä vielä haluan rakentaa ja laajentaa, remontoida jne. Soutelemassa ja kalastamassa käyminen ei maksa mitään ja koko ajan voit haaveilla siitä isosta kalasta =) Metsässä kävely rauhoittaa ja on ihan ilmaista. Ei kaiken haaveilun tarvitse liittyä materiaan.

Vierailija
5/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jotenkin. Nyt, kun minullakin on rahaa ostaa sellainen asunto, josta ennen vain haaveilin, se ei enää tunnukaan niin siistiltä vaan pitäisi jotenkin nostaa rimaa, jotta tuntisi jotenkin tehneensä duunia sen eteen tai sitten löytää joku uniikki koti, jossa olisi jotain erikoista. (Sitä rahaa ei siis ole kieriskeltäväksi asti, mutta kuitenkin sen verran, että helpottaa elämää.)

Vierailija
6/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tavoitteeksi maratonin juokseminen kaikissa maailman valtioissa. Saat poltettua rahaa, kunto kasvaa, näet maailmaa ja ennen kaikkea sinulla on haastava unelma. 

Eipä kestä kiittää! 😀

Vierailija
7/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rahalla ei saa kuin materiaa. Itse opettelen purjehtimaan, on aika vaikeaa. Siinä on tavoitetta ja haavetta purjehtia joskus Ruotsia pidemmälle. Sen oppiminen ei rahalla onnistu, toki sen veneen sun täytyy ekaksi ostaa =)

Vierailija
8/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita oma firma tai tee jotain muuta sellaista, minkä koet kättesi tuotoksiksi. 

Vierailija
9/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä trolli. Tuskin kukaan täällä itkee rikkauttaan...

Vierailija
10/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sillä rahalla jotain hyödyllistä, toisille ihmisille, eli auta. Antaa sisältöä elämään paljon enemmän kuin itseen kuluttaminen. 

Vierailija
11/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa samanlaiset "ongelmat"😅

Vierailija
12/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä onkin provo, niin tietyllä lailla ymmärtäisin. Jos kaiken saisi todella vaivattomasti ja kaikki sujuisi AINA sulavasti, voisi se alkaa elämä tuntua tylsältä jos kaipaa jotain haastetta elämältä. Päämäärä voisi puuttua. Tyyppi jolla ei ole mitään tavoitetta elämässä kuin haalia tavaraa tai ryypätä, ei sitä luultavasti ymmärrä. :(

Vierailija
13/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois ylimääräistä rahaa: ostaisin unelmieni asunnon, matkustelisin, saisin aloitettua seinäkiipeilyn (yllättävän kallis harrastus), olisin varmaan vähemmän töissä ja alkaisin kehittelemään omia pelejä. Aikaa jäisi niin paljon enemmän harrastuksiin.

Toki kissoja myös pari kappaletta, aikaa voisi käyttää myös japanin opiskeluun, piirtämiseen, lukemiseen, itsensä kehittämiseen, opiskeluun (kyllä, pidän opiskelusta!). Omien huonekalujen tekeminen voisi myös olla hauska harrastus, jos vaikka oppisi tekemään oikeen upean näköisiä.

Vierailija
14/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lähtisin johonkin lämpimään maahan lomailee jos ois sitä rahaa. Aloittaja taidat olla tosi masiksissa?

Vierailija
15/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään hyväntekeväisyyttä, lähetän tilinumeron...

Vierailija
16/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla ois ylimääräistä rahaa: ostaisin unelmieni asunnon, matkustelisin, saisin aloitettua seinäkiipeilyn (yllättävän kallis harrastus), olisin varmaan vähemmän töissä ja alkaisin kehittelemään omia pelejä. Aikaa jäisi niin paljon enemmän harrastuksiin.

Toki kissoja myös pari kappaletta, aikaa voisi käyttää myös japanin opiskeluun, piirtämiseen, lukemiseen, itsensä kehittämiseen, opiskeluun (kyllä, pidän opiskelusta!). Omien huonekalujen tekeminen voisi myös olla hauska harrastus, jos vaikka oppisi tekemään oikeen upean näköisiä.

Tajuatko, että se unelmien asuntosi on taas se, joka on juuri ulottumattomissasi. Ihminen kaipaa haasteita ja niiden ylittämistä. Kun saat jonkun helposti, ei se enää ole unelmasi. 

Vierailija
17/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, sullahan on siis rahaa tehdä mitä vaan? Osta sillä rahalla jotain elämyksiä. Vaikka yksityisiä balettitunteja. Takaan, että et ole saavuttanut täydellisyyttä vielä kymmenenkään vuoden päästä. Siinä tavoitetta kerrakseen. Tai mikset ota tavoitteeksesi vaikka täydellistä vartaloa? Sulla on rahaa ja aikaa siihen. Tee se. Näe maailmaa. Syö eksoottisia ruokia. ELÄ!

Vierailija
18/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna minulle osa rahoistasi, voin maksaa luonnossa, niin saat sinäkin jännitystä elämääsi. :) M21

Vierailija
19/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatuluokan kokkelia ja jäätä suoraan Meksikosta. Kyllä masennus kaikkoaa.

Vierailija
20/39 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon kaikkea saanena tulee ähky!!!!

Ehkä korpimetsä jossain Kanadassa tekisi hyvää miettiä elämäntarkoitusta.

Ilman mitään hienouksia. 

Jos ei löydy elämänlankaa niin harmaakarhu saa sitten syödä minut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä