Vihaan sanaa toimari. Ihminen joko on toimitusjohtaja tai ei ole.
Kommentit (29)
Stadilaiset sanoo Hot dogeja "hodareiksi" ja raitiovaunua "raitsikaksi". Kuulostaa tyhmältä vaan luulevatko olevansa muodikkaita?
Miettikää nyt toimari menee raitsikalla hodarille! Onko hölmönpää kuultu?? Mitä kieltä se on, ei ainakaan Suomea!
Vierailija kirjoitti:
Sanoohan kaikki sitte mikroaaltouuni eikä mikro! Tosi ärsyttävää kuunneltavaa, kun joku puhuu mikrosta...!!!!!
Mä räjähdän aina tästä samasta asiasta! Mistä sitä voi tietää mikä mikro mahtaa olla kyseessä? Voi olla esim. mikroauto tai mikropenis.
Huvittavin mitä olen kuullut kun jotkut poliitikot tai politiikan toimittajat käyttää EU:n huippukokouksesta termiä HUIPPARI.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan sanoo vessa, kun se on WC (water closet).
Vesiklosetti on oikea sana. Olen Subwayssä töissä ja aina ku joku kysyy "vessaa" tekis mieli sanoa että puhu saatana suomea!!
Linja-autoa sanotaan "bussiksi", onko se niin vaikea sanoa linja-autoksi? Varmaan tota farmaritoimariporukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Stadilaiset sanoo Hot dogeja "hodareiksi" ja raitiovaunua "raitsikaksi". Kuulostaa tyhmältä vaan luulevatko olevansa muodikkaita?
Miettikää nyt toimari menee raitsikalla hodarille! Onko hölmönpää kuultu?? Mitä kieltä se on, ei ainakaan Suomea!
Raitiovaunu on spora. Juntit puhuu raitsikasta. Niih.
Vierailija kirjoitti:
Nakkikioski josta saa hodareita on spudari. Niih.
Älkää juntit yrittäkö vääntää stadia. Te ette tajua, että paljastatte maalaisuutenne, ja se on noloa.
ja mua nyppii kun joku päättää lauseensa sanaan :"Niih!"
Miksi kukaan puhuu av:stä, vaikka se on Vauva-lehden Internet-sivuston Aihe vapaa-keskustelupalsta?