Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva väsymys sateisina päivinä

Vierailija
28.06.2017 |

En tiedä, mutta voisiko olla mahdollista, että mielialat heittelee kelin mukaan? Olen miettinyt tätä, huomatessani että aurinkoisina päivinä olen täynnä energiaa koko päivän, kun taas sateisina ja synkkinä tuntuu että kroppa painaa tonnin, mieleni valtaa jatkuva ahdistus enkä saa oikein aikaseksi tehdä mitään, ellen pakota itseäni. Onko muilla samaa, voiko tämä olla täysin mahdollista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan lapsen puolesta, kun tuntuu etten aina pysty antaa kaikkeeni hänelle tämän väsymyksen takia.. Ap

Vierailija
2/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Olen myös herkkä toisten ihmisten mielialoille, nekin tarttuvat. Ärsyttävää, mutta minkäs teet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyseessä on meteopatia, itse olen ollut lapsesta asti säiden mukaan reagoiva. Ennen sadetta olen ärtynyt, hyvin väsynyt ja kiukkuinen, pilvettömänä aurinkoisena päivänä taas täynnä energiaa ja elämäniloa. Ukkosella taas olen ylivirittyneessä tilassa, pääni ympärillä puristaa kuin vanne ja jäsenissä tuntuu vihlaisuja.

Vierailija
4/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.  Syy miksi me suomalaiset ollaan jöröjä ja masentuneita.

Joudutaan asumaan kylmässä ja pimeässä.

Lääkkeeksi mennään etelään ja otetaan viinaa!

Vierailija
5/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse "haluaisi" uskoa sään vaikuttavan niin voimakkaasti omiin voimiini, mutta pakko se  on.

Pilvisellä ja varsinkin sadesäällä olo menee lähes totaalivoimattomaksi, kuin olisi saanut annoksen jotain lihasrelaksanttia ja anestesia-ainetta. Ei siinä auta mitkään itsestään niskasta ottamiset.

Mikä ihme siinä voi fysiologisesti olla takana?

Vierailija
6/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en itse "haluaisi" uskoa sään vaikuttavan niin voimakkaasti omiin voimiini, mutta pakko se  on.

Pilvisellä ja varsinkin sadesäällä olo menee lähes totaalivoimattomaksi, kuin olisi saanut annoksen jotain lihasrelaksanttia ja anestesia-ainetta. Ei siinä auta mitkään itsestään niskasta ottamiset.

Mikä ihme siinä voi fysiologisesti olla takana?

3 jatkaa: Kuvailit kyllä hyvin, juuri tuollaista on olo pilvisellä säällä, ikäänkuin lähtee jalat alta. Jos on muualla kuin kotona, joutuu todella taistelemaan nukahtamista vastaan, nipistelemään itseään tms. Kotona jos sattuu olemaan, niin nukahtaa väkisin ja herättyä ei muista mitään, ihan tajuttomana ja tiedottomana nukkunut.

Lisään vielä, että tuulisella ilmalla olen kärttyinen mutten saa unta, vaikka olisi ilta.

Itselläni ei ole lapsia, mutta lapsena perheessämme oli usea tällainen meteopaatti ja oli helppo joukolla elää samoilla 'aikatauluilla', kaikki painuttiin päiväunille jos sade tulossa jne.

Vierailija
7/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama juttu! Ja sama kuin 2, aistin ja imen itseeni muiden mielialat. Todella rasittavaa, varsinkin kun asuu Suomessa kun kelit on mitä on.

Vierailija
8/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, minulla on toisin päin. Kiireinen ja paahtava helle vetää minulta kaikki voimat pois enkä jaksa tehdä muuta kuin löhöillä sohvalla ja syödä.

Rauhallisessa ja mukavan viileässä sateenropinassa sitä tekee mieli puuhastella kaikenlaista.

Vierailija
9/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni jollain tavalla reumasairas reagoi juuri noin matalapaineeseen. Kuten minä. Väsyttää ja koko kroppa on maitohapoilla. Ei jaksa yhtään mitään. Olen siis aika loistava sateen ennustaja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä