Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö joku pitää siivouspäivää?

Vierailija
27.06.2017 |

Tuntuu, että elämä on nykyään niin hektistä, ettei säännölliselle siivouspäivälle enää löydy aikaa, vaan paikkoja pyyhitään ja imuroidaan silloin kun ehditään, tai viimeistään sitten, kun villakoirat pyörii nurkissa. Pyykkiä ja tiskiä toki pitää lapsiperheessä pestä joka päivä. Omista tuttavistanikaan kukaan ei taida pitää säännöllisesti siivouspäiviä. Mitenkäs muilla on siivoukset järjestetty?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiivoilua viikolla tarpeen mukaan, viikonloppuna suursiivo koko perheen voimin.

Vierailija
2/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran viikossa siivouspäivä, se sopii mulle kun tykkään rutiineista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on. Maanantaisin pikku siivous ja torstaisin suursiivous. Pakko, muuten tää laiska kakka jättää siivoamatta. Ihan vaan, että lapset oppii jollekin siisteys tavoille.

Tietty muruja pyyhitään ja tiskataan päivittäin, mutta en edes pyykkää joka viikko.

Vierailija
4/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on siivouspäivä aina perjantaisin kun tekee lyhennettyä työviikkoa. Itse siivoan kun jaksan. Lapsia ei ole joten sinänsä vain minä ja mies joudutaan kärsimään, jos jotain sotkua olisikin.

5/5 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siivoan torstaina tai keskiviikkona. Tai sitten toisena päivänä pyyhin pölyt ja pesen vessan ja toisena imuroin ja pesen lattiat. En halua jättää mitään siivouksia perjantaille tai viikonlopulle. Viikonloppuna haluan vain olla ja nauttia.