Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelin olevani väsynyt lapsiperhearkeen. Olenkin väsynyt puolisoarkeen.

Vierailija
27.06.2017 |

Arkena lapsia ja mies. Toki ihanaa viettää lapsivapaita viikonloppuja silloin tällöin mutta..
Nyt kaikki lapset kotona ja vain mies pois ja pystyn rentoutumaan paljon paremmin.
Tämä tuntuu rentoutumiselta vaikka mies on ihan tekevä varsinkin jos sille sanoo.

Muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusfeministit taas vauhdissa. Kun lapset on siitetty, miehen tehtävänä on olla lompakkona ja naisen tahtoon alistujana joka väistyy tarvittaessa naisen tieltä.

Vierailija
2/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusfeministit taas vauhdissa. Kun lapset on siitetty, miehen tehtävänä on olla lompakkona ja naisen tahtoon alistujana joka väistyy tarvittaessa naisen tieltä.

Tämä on aika surullista. Siis että miehille ei ole oikein muuta tarvetta enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tekevä? Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
4/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lompakkona? Törkeää pyytää mieheltä rahaa! Naisen tulee maksaa osansa.

Vierailija
5/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne.

Eroa olen harkinnut.

Mieheni ei halua erota, mutta itse en näe suhteella tulevaisuutta.

Lapsillekin parasta ettemme tappelisi.

Vierailija
6/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama kuin ap:lla. Mä en rasitu lapsista vaan miehestä. Mun mies on noin joka toinen vkl töissä ja ne ovat juhlaa, koska voimme lasten kanssa elää kuten haluamme. Meillä on omat jutut. Mutta kun mies on paikalla, hänen kiukkujaan ja muita tarvitsee kuunnella. EVVK.

Ja mä olen meidän perheestä se paremmin tienaava. Mä teen myös ne ns. miesten työt, ns. naisten töiden lisäksi. Tuo mies on lähinnä appari joka hommassa. Osaa toki tyhjentää tiskikoneen ja viikata kuivat pyykit. Hyvä sekin. 

Olen siis myös väsynyt miesarkeen. Ja sanoinkin sen hänelle tänään. Ilmoitin että nyt tuo hänen vittumainen olemuksensa ja jatkuva raivoaminen riittää, joten otan avioeron kunhan se on taloudellisesti mahdollista. Toivottavasti joskus on. 

Vierailija
7/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kyse olla myös siitä, että mies käyttäytyy ikävästi muuta perhettä kohtaan? Tai siitä, että ap ei vain ole parisuhdeihmisiä?

Vierailija
8/8 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärisijä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi