Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yhtäkään kaveria

Vierailija
27.06.2017 |

Eikä ole ollut pitkiin aikoihin. Tunnen itseni sisäisesti kuolleeksi. Miten täältä pääsisi ylös? :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali! :)

Vierailija
2/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Helpotti kun ymmärsin, että niin tulee olemaan nyt ja aina enkä mitään sille voi, muuta kuin hyväksyä asian tai seota täysin... Valitsin ensimmäisen. En ole juuri miettinyt yksinäisyyttä enää moneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Voisin mahdollisesti olla kaverisi :)

Vierailija
4/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös yksinäinen. Näin kesäisin se korostuu.

Vierailija
5/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kyllä yksi yksinäisten luvattu maa.

Kannattaa mielummin ajatella, että sinulla on kyllä ystäviä, mutta ette vain ole vielä tavanneet.

Jonkin verran työtä se saattaa kyllä vaatia. Kotoa pitää uskaltaa lähteä liikkeelle, aloita uusia harrastuksia, ala juttelemaan ihmisille, tutustu netissä, ala coach surffari hostiksi... Facebookissa ja muualla netissä on uusi ystävä -ryhmiä, joissa voi helposti tutustua ihmisiin.

Vierailija
6/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi hieman ihmiskammoinen ja yksinäinen. No olen aika tottunut jo tähän olotilaan. Mut kyl olen myös huomannut että jotkut ihmiset tuovat sisältöä elämään. En ole mitenkään puhelias uuden ihmisen kanssa koska "lämpenen " hitaasti. Muuten rakastan puhua syvällisiä, mietieskellä, lukea kirjoja, kehittää itseäni, piirrellä ja pelailla xboxilla. Netissä saa hieman tasapainoa hyvistä kavereista jotka olen jo vuosia tuntenut. Suomessa on hirveästi yksinäisiä. 

Vierailija
7/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mielummin ajatella, että sinulla on kyllä ystäviä, mutta ette vain ole vielä tavanneet.

Jonkin verran työtä se saattaa kyllä vaatia. Kotoa pitää uskaltaa lähteä liikkeelle, aloita uusia harrastuksia, ala juttelemaan ihmisille, tutustu netissä, ala coach surffari hostiksi... Facebookissa ja muualla netissä on uusi ystävä -ryhmiä, joissa voi helposti tutustua ihmisiin.

Tarkoitat varmasti hyvää, mutta et taida ymmärtää millaista on olla oikeasti yksinäinen. Jos ns. kavereita on 0, niin vaikea on sille pohjalle rakentaa sosiaalisia verkostoja. Lähdepä tätä jossain Facebookissa koko maailmalle julistamaan... Nuo ystävänhakuryhmät sopivat heille, joilla jo ennestään on seuraa.

Vierailija
8/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmasti hyvää, mutta et taida ymmärtää millaista on olla oikeasti yksinäinen. Jos ns. kavereita on 0, niin vaikea on sille pohjalle rakentaa sosiaalisia verkostoja. Lähdepä tätä jossain Facebookissa koko maailmalle julistamaan... Nuo ystävänhakuryhmät sopivat heille, joilla jo ennestään on seuraa.

Olet itse asiassa väärässä, olen ollut lähes koko nuoruuteni yksinäinen, mielenterveysongelmistani johtuen. Siitä selvittyäni olen joutunut etsimään kaverit kokonaan uudestaan ja tiedän todellakin, miten vaikeaa se Suomessa on. Ihmisillä on keskimäärin heikot sosiaaliset taidot, eikä kulttuuriimme kuulu vieraille turhaan lörpöttely. Mutta mikään ei ole mahdotonta. Kun sinnikkäästi on kiinnostunut muista ihmisistä ja pyrkii sosiaalisuuteen, niin kyllä niitä ystäviä löytyy! Tuosta pelosta, että "mitä nuokin Facebookissa ajattelevat, kun ystäviä täältä etsin" kannattaa pyrkiä eroon. Epähyödyllistä elämänsä rajoittamista.

Vierailija
9/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitäänystävää.com sivu on aktiivinen "seuranhaku"paikka. Minullakin siellä ilmoitus.

Vierailija
10/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olo tuli puolestasi :( Kaikki tarvitsisivat ainakin sen yhden kaverin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi