Kun otat itsetäsi valokuva, ketä julkkista muistutat mielestäsi ulkonäöltä?
Kommentit (21)
Lihavaa Skrillexiä. Ei ehkä se paras look naiselle.
Tommi Erosta ja hitusen Tuomas Summasta.
En ota itsestäni valokuvia. En ole narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Tommi Erosta ja hitusen Tuomas Summasta.
Siis petteri summasta. Narsismi on itsensä liiolteltua ihailua, ulkonäkö on tärkeä osa ihmisen identiteettiä ja väittäisin ettei ihminen ei ole terve, jos se ei ole sinut oman ulkonäkönsä kanssa.
En ketään. Kai mä olen sitten niin ruma, ettei mun naamalla pääse julkkikseksi :D Ehkä etäisesti muistutan vähän Jenna Colemania. Olen vaalea ja vähemmän kaunis versio hänestä.
Huutokauppakeisarin ja Ritva Valkaman yhteenliittymää...
Kirsten Dunstia jonkin verran.. niin on minulle ainakin sanottu.
Muistutin erityisesti nuore Isabella Adjania ja Kirsti Wallasvaaraa.
Vierailija kirjoitti:
En ketään. Kai mä olen sitten niin ruma, ettei mun naamalla pääse julkkikseksi :D Ehkä etäisesti muistutan vähän Jenna Colemania. Olen vaalea ja vähemmän kaunis versio hänestä.
Uuh. Jenna Coleman on maailman ihanin nainen.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kun suomessa realismi on kaikki kaikessa, mutta sitten kuitenkin ei tulisi lähteä sille tielle, että tyrmää kaiken, koska se johtaa siihen, ettei ihmisellä enää lopulta ole mitään toivoa ja energiaa edes yrittää mitää. En puhu pelkästään ulkonäöstä vaan ihan yleisesti. Pyrkiä löytämään itsensä ja elämään itsensä kanssa.
En ketään, enkä keksi yhtään hyvää syytä miksi edes pitäisi. :p
En ketään.