Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä selasi kännykkääni ja on nyt itkuinen. Miten tästä voi pahoittaa mielensä?

Vierailija
27.06.2017 |

Meillä on noin kymmenen hengen whatsapp ryhmä johon linkitetään päivittäin kaikkia hassuja kuvia ja muita vastaavia linkkejä. Kaikki tässä ryhmässä on miehiä, joten tänne postataan tietenkin myös kaikenlaisia tissi ja persekuvia.

Nyt sitten naisystävä selaili kyseistä ryhmää kännykästäni ja alkoi itkuisena selittämään kuinka haaveilen paljon näteimmistä ja urheilullisimmista naisista. Ajattelin että pakko tämän on olla vitsi, mutta ei näköjään ollut... nyt mököttää eikä vastaa viesteihin. Huoh.

Mitä ihmettä? Miten tällaisesta voi ottaa itseensä?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan tyypillistä käytöstä huonon itsetunnon omaavalta naiselta. Tuo on suhteellisen yleistä, mutta ei oikeutettua eikä hyväksyttävää. Ylipäänsä naisystävälläsi ei ole mitään asiaa mennä puhelimellesi, eikä ns. normaali nainen suutu jos miesten whatsapp-ringissä jaetaan tissikuvia. Tiedän tämän koska olen pitkässä heteroparisuhteessa oleva nainen ja miehelläni on vastaavanlainen whatsapp-rinki josta hän joskus oma-aloitteisesti näyttää kuvia, oli ne hauskoja tai sitten tissikuvia. Ja sitten niille yhdessä naureskellaan tai ihmetellään että voiko tollasta kroppaa ollakaan.

Nyt kannattaa olla tarkkana koska tuollaisella emotionaalisella kiristyksellä (mökötys, mykkäkoulu ym.) nainen alkaa pikkuhiljaa muuttamaan elämääsi ja elämäntapojasi, ja ennenkuin huomaatkaan olet ajautunut painostuksen alla tilanteeseen jossa nainen valitsee ystäväsi ja kaiken muunkin elämässäsi. Ole siis varuillasi, ja ilmoita naisystävällesi että tällainen sinä olet, ota tai jätä. Jos hän ei jätä puhelintasi rauhaan tai jatkaa nalkuttamista täysin idioottimaisista asioista on aika siirtyä elämässä eteenpäin.

Vierailija
22/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä itkisin kyllä sitä, että millaiseen junttiääliöön olenkaan haksahtanut!

Eihän naiset tälläiseen käytökseen sorru, eihän?!

No,en kyllä tiedä yhtään naista joka postailisi WhatsApp -ryhmiin miesten kuvia.

No sittenhän sellaisia ei voi olla lainkaan olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys kuuluu, miksi ihmeessä annat naisesi porkata puhelintasi? Oletko näitä munattomia vässyköitä, joilla ei ole mitään henkilökohtaista elämässään, vaan pitää aina kysyä naiselta lupa? Terveisin keski-ikäinen akka, jonka puhelinta tai viestihistoriaa ei kukaan saa tutkia.

Korjaan: ei HALUA lukea. Keski-ikäisten naisten keskustelu rajoittuu hiivasieneen, kuivuuteen, nuorten ja kauniiden haukkumiseen, hiustenlähtöön, kokkareiseen valkovuotoon, marko bjurstromiin jne

Vierailija
24/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,en kyllä tiedä yhtään naista joka postailisi WhatsApp -ryhmiin miesten kuvia.

LOL. Kyllä meidän akkojen whatsapp-ryhmässä ainakin postaillaan. Missä ämpärissä jengi oikein elää :D

Vierailija
25/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle paljastui todellinen minäsi. Hän oli niin ihastunut näyttelemääsi herrasmieheen, uskoi siihen ja rakensi tulevaisuuttaan sen varaan. Kännykkäsi paljasti sinut sovinistiseksi pervoeinariksi. Ei ihme, että naisparkaa itkettää, koko maailma romuna.

No jos tuollaisesta on maailma romuna, niin minun puolesta saisi draamaqueen lähteä. Mutta kyllähän tuollaisille hienohelmoille löytyy sopivanlaisia miehiä.

Vierailija
26/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä juuri se kertoo huonosta itsetunnosta, että pitää puolisonsa tissiperse-runkkukuvien avointa kuolausta "ihan ookoona" ja "normaalina", ei uskalleta vaatia kunnioittavaa käytöstä vaan leikitään jotain hyvääjätkää, jolle kaikki sikailu on "ihan normaalia".

Vierailija
27/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mököttää. En itse ottaisi yhteyttä ennen kuin hän ottaa. Jos vielä jatkais valitusta asiasta, niin lemppaisin mäkeen. Koskaan ei enää puhelintani katsois, ei sinne ole muutenkaan mitään asiaa.

Vierailija
28/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista naisista, mutta itse en ole kyllä koskaan joutunut tilanteeseen, jossa minun pitäisi lähettää jotain miesten herutuskuvia kavereilleni. Enkä muista koskaan myöskään saaneeni keneltäkään kaveriltani tuollaisia kuvia. Millaisissa tilanteissa tuollaisia sitten kuuluu lähetellä? Äitini lähetti joskus kissavideon ja se oli kyllä ihan hauska, mutta ei siitä mitään tapaa ole tullut.

Vierailija
29/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys kuuluu, miksi ihmeessä annat naisesi porkata puhelintasi? Oletko näitä munattomia vässyköitä, joilla ei ole mitään henkilökohtaista elämässään, vaan pitää aina kysyä naiselta lupa? Terveisin keski-ikäinen akka, jonka puhelinta tai viestihistoriaa ei kukaan saa tutkia.

Korjaan: ei HALUA lukea. Keski-ikäisten naisten keskustelu rajoittuu hiivasieneen, kuivuuteen, nuorten ja kauniiden haukkumiseen, hiustenlähtöön, kokkareiseen valkovuotoon, marko bjurstromiin jne

No johan on sinulla keskustelunaiheet!

Vierailija
30/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli et ole itse lähetellyt kyseiseen ryhmään yhtäkään kuvaa tai edes kommentoinut kavereidesi lähettämiä kuvia tyyliin: "No HUHHUH!" "Tuota kun pääsis työstämään..." "💦💦💦", niin tyttöystäväsi kyllä ylireagoi.

Mikäli olet moiseen toimintaan "syyllistynyt", niin MIKSI IHMEESSÄ ANNAT TYTTÖYSTÄVÄSI SELATA ÄIJÄPORUKAN ROISIA WHATSAPP-RYHMÄÄ? Tottakai tuollaisesta pahoittaa mielensä! Tuskin omaakaan itsetuntoasi hivelisi lueskella jotain tyttöystäväsi kaveripiirin "Girls only!! 😍😘" -keskustelua, jossa tummahipiäisten julkkismiesten kuvat ja munakoisoemojit vain vilisisivät.

Vierailija
31/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ryhmä teillä, aikuiset miehet. Vai oletteko jotain 13v.?

Vierailija
32/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan on sinulla keskustelunaiheet!

Älä minulle taivastele - en ole keski-ikäinen nainen

Vierailija
33/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä juuri se kertoo huonosta itsetunnosta, että pitää puolisonsa tissiperse-runkkukuvien avointa kuolausta "ihan ookoona" ja "normaalina", ei uskalleta vaatia kunnioittavaa käytöstä vaan leikitään jotain hyvääjätkää, jolle kaikki sikailu on "ihan normaalia".

Tervepäinen ihminen avaa tuossa vaiheessa suunsa ja kertoo mitä on asiasta mieltä. Jos tuollaisesta ryhtyy vollottamaan, niin ei sekään ihan normaalia ole. 

Vierailija
34/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL. Kyllä meidän akkojen whatsapp-ryhmässä ainakin postaillaan. Missä ämpärissä jengi oikein elää :D

Ehkä elän ämpärissä. Kerrohan, miksi tuollaisia kuvia siis lähetellään kavereille? Kuviahan on netti täynnä, miksi niitä pitää huvikseen lähetellä, jos niissä ei ole mitään ihmeempää sanomaa? Lähettelettekö esim koirien ja autojenkin kuvia ihan vain koska näitte jossain auton kuvan?

Vierailija
35/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäte se potentiaalinen lapsentappaja

Vierailija
36/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä loukkaantuisin,jos en ois tiennyt tuollaista piirrettä miehessä.Kaikki miehet eivät ole tuollaisia sikoja,onneksi.

Vierailija
37/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen nainen, enkä ole koskaan keskustellut yhdestäkään näistä aiheista. Tällä hetkellä pukkaa aika lailla autokuumetta ja autoista on tullut keskusteltua.

Vierailija
38/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä elän ämpärissä. Kerrohan, miksi tuollaisia kuvia siis lähetellään kavereille? Kuviahan on netti täynnä, miksi niitä pitää huvikseen lähetellä, jos niissä ei ole mitään ihmeempää sanomaa? Lähettelettekö esim koirien ja autojenkin kuvia ihan vain koska näitte jossain auton kuvan?

Pakko nyt tarttua tähän, vaikken olekaan se kelle vastattiin. Monethan nimenomaan lähettelevät kavereilleen kaikenmaailman kissakuvia ja -videoita ihan vain, koska "katsokaa nyt miten söpö!", tai jotain maisemakuvia saatetekstillä "tuonne kun pääsisi lomailemaan!", eli kyllä, monet lähettelevät esim. koirien tai autojen kuvia ihan vain lähettelemisen ilosta. Joten en pidä edes niin kummallisena ajatusta, että silmää miellyttävien naisten ja miestenkin kuvia jaettaisiin vain periaatteella "huhhuh, katsokaa miten hyvännäköinen!"

Vierailija
39/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin anna itkeä. Toiset ovat herkempiä itkemään ja vaativat myös hetken aikaa, että saa omat ajatuksensa järjestykseen.

Sitten vaan kerrot että miksi niitä juttuja jaatte eikä se tarkoita, että haluaa oman puolison pistää vaihtoon/muuttaa (jos näin on).

Tokihan tuollainen saattaa jokseenkin järkyttää jos ei ole ennen tuollaiseen toimintaan törmännyt.

Itselläni oli alkuun vaikeaa luottaa ja uskoa, että hän minut haluaa. Puhumalla pääsimme siitä yli :) ja kyllä omaan jokseenkin heikon itsetunnon.

Vierailija
40/73 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset on, useimmat. Voit valita elämääsi joko livenaisen, tai tissi- ja persekuvien kuolaamisen kavereittesi kanssa. Näitä on vaikea yhdistää, ainakin jos haluaa sellaisen livenaisen joka ei itkeskele. Kaikkea nyt ei aina vain saa.