Minne lähtisit, jos nyt pitäis varata matka heinä-elokuun vaihteeseen?
Mikä olis ihanin paikka? Aikaa viikko ja budjetti perus. Auttakaa kiitti, kaupunki tairantakohde käy, kunhan olis oikeesti ihana.
Kommentit (15)
Kreikka on yksi viahtoehto, mutta mikähän paikka siellä olis ihanin?
Itse tykkään kreikan kaikista saarista, missä olen käynyt. Esim. corfu.
Koko Euroopassa hirveä turistiryysis, joten valitsisin jonkun ei-megasuositun kohteen. Esimerkiksi Englannin kanaalin jommalta kummalta rannalta, siis Bretagnesta, Devonista tai Cornwallista.
Vierailija kirjoitti:
Koko Euroopassa hirveä turistiryysis, joten valitsisin jonkun ei-megasuositun kohteen. Esimerkiksi Englannin kanaalin jommalta kummalta rannalta, siis Bretagnesta, Devonista tai Cornwallista.
Britit täyttää nyt itse omat rannikkonsa brexit-tilanteen vuoksi. Viime vuonna oli jo todella täyttä JA kallista. Mutta kivoja paikkoja ovat, ehdottomasti, Dinosaurus-rannikko Dorsetissa.
Pahin ryysis välimerellä on juuri silloin ja kuuma. Miten olisi Amsterdam ja hollannin rannikko, esim Zandvoort? 100 km hiekkarantaa ja kiva kaupunkiloma kohtuu tyhjään kaupunkiin (muun aikaa vuodesta ihan täynnä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britit täyttää nyt itse omat rannikkonsa brexit-tilanteen vuoksi. Viime vuonna oli jo todella täyttä JA kallista. Mutta kivoja paikkoja ovat, ehdottomasti, Dinosaurus-rannikko Dorsetissa.
Jatkan, mutta tosiaan Cornwallissa ei ollut niin täyttä, eikä kallista ja Walesissa vielä vähemmän. Ainakin etelärannikon täyttivät britit tehokkaasti, mikä on tietysti hieno juttu sekin. Oli todella mahtavia säitäkin elokuun alussa.
Jonnekin Normandian rannikolle. Vuokraisin auton ja ajelisin pitkin rannikkoa Bretagneen.
z kirjoitti:
Pahin ryysis välimerellä on juuri silloin ja kuuma. Miten olisi Amsterdam ja hollannin rannikko, esim Zandvoort? 100 km hiekkarantaa ja kiva kaupunkiloma kohtuu tyhjään kaupunkiin (muun aikaa vuodesta ihan täynnä)
Tuota minäkin suosittelisin!
Hei ja kiitos, ihania vaihtoehtoja, en olis ikinä itse tullut ajatelleeksi. Nyt google laulamaan ja toivotaan, että jossain on vielä tilaa. AP
Kreikka on mun lempparini. Rodos. Juuri siellä ollut. Jälleen kerran. Saattaisin sun ajankohtaan valita Kroatian joku kohde. Mallorcan Alcudia on muuten ihana. Menorca.
Ibiza jos budjetti antaa periksi.
Minä menisin johonkin idylliseen alppikylään, missä illalla soi alppitorvi ja missä vuorenrinteillä patikoidessaan voi törmätä lehmiin. Lehmänkellojen kilkatus alppimaisemassa on jotain sanoinkuvaamattoman hienoa.
Mikä on mielestäsi "ihana" paikka?
Kuvailisit vähän.
Mä lähden heinäkuussa pargaan, kreikkaan.