Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi todella tylsää?

Vierailija
27.06.2017 |

Mitä et missään tapauksessa haluaisi tehdä, ellei olisi jostain syystä pakko? Esim. pesäpallopelissä mukana olo.

Kommentit (43)

41/43 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjänpanttina pönöttäminen kun mies juoruilee kaverinsa kanssa tyypeistä joita et tunne etkä osaa siis oikein sanoa mitään. Jo kolmatta varttia. Istut esim autossa tai kyseisen kaverin luona. Olet täysin toimeton. Nettiäkään et seurassa kehtaa selata.

Mä olen ratkaissut nä ongelmat röyhkeydellä. Oonjoko lähtenyt paikalta tai mennyt tekemään jotain muuta, mutten oo jäänyt oottelemaan jos kumpikaan osapuoli ei huomioi mua ees kohteliaisuuttaan.

Vierailija
42/43 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla kylässä ja kuunnella kun isäntä tai emäntä jauhaa liian pitkään jonkun kanssa puhelimessa tai näpyttelee ihmisten kanssa kännykällä tai koneella. Tekisi silloin mieli juosta ulos. Olen kai tullut vanhaksi, mutta jaksan tuijottaa ulkona kaunista maisemaa ajatuksissani vaikka pari tuntia (nautin siitä), mutten jaksa katsoa telkkarista mitään epäkiinnostavaa edes viittä minuuttia. Tylsää on myös istua työpaikan kahvipöydässä, kun joku omaan ääneensä rakastunut pelle paatostaa jotain joutavaa tarinaansa ja muut istuvat hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän