Tuntematon Sotilas
jos olisit joku "tuntemattoman" henkilöistä. Kuka haluaisit olla mutta kuka todellisuudessa olisit?
Haluiaisin olla Honkajoki, mutta todellisuudessa olisin Riitaoja.
Kommentit (6)
Suunnitteletko sinäkin aiheesta näytelmäsovitusta, vaiko peräti uutta elokuvaa, kun noita kyselet ?
Ja mitä todellisuutta( missä todellisuudessa joku henkilöhahmo noista olemista) siis tarkoitit.
Ainoa totuudenmukainen vastaushan on se, että siinä sen ajan todellisuudessa, josta kirjailija omakohtaisiin kokemuksiin perustuen ja niistä aineksia tekstiinsä ammentaen nuo fiktiiviset hahmot,eli nuo mainitsemasi romaanihenkilöt loi, ei minua ollut vielä olemassakaan (tai jos olikin,niin en ainakaan tiedä siitä mahdollisesta silloin jotain olemisestani mitään )
Kukapa tietää,vaikka olisinkin ollut se hevonen,jonka (oliko se nyt Korpela) vapautti siinä tykistökeskityksessä.
Hän oli minusta ainakin sen vuoksi sympaattinen hahmo siinä kirjassa,tuo Korpela siis...
Voi herramma kiesus, olipa taas jollekin ylivoimainen kysymys. Olisit vain ihan rehdisti vastannut eikä muuta.
"Mitä todellisuutta --- siis tarkoitit---" . Njän njän njää.
Varmasti sinulla on sen verran mielikuvitusta, että osaat ajatella itsesi johonkin fiktiiviseen henkilöön.
En nyt jaksa jaaritella mitä todellisuutta tarkoitin. Etköhän sinä älynnyt mitä tarkoitin.
Älä heittäydy nokkelammaksi kuin mitä olet.
No, tehdään sinulle helpompi kysymys:
" Mun äijä hakkas mua ja elarit on myöhäsä aena. Mökille ku menen mun pitää aina passata kaikkia mitä teen"
Tein joskus jonkun viihteellisen testin tästä asiasta netissä. Sen mukaan olisin ollut Lehto. Itse lisäisin joukkoon vielä annoksen Lammiota.
Haluaisin olla Kaarna, mutta olisin varmaan Salo tai Sihvonen.