Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitää aina pyytää isääni katsomaan ja korjaamaan miehen autoa.

Vierailija
27.06.2017 |

Ollaan aika vähävaraisia ja mies käy pitkää matkaa töissä omalla autolla. Ei voi edes kysyä korjaamosta mitä maksaisi tai ei voi kysyä omaa isäänsä kun ei kuulemma ole väleissä. Minä joudun aina välikäteen ja pyytämään isääni korjaamaan ja katsomaan autoa. Mies on parempi tuloinen joten pakko kait taas kysyä. Ei osaa mitään itse tehdä autolle.ottaa sitten minun autoni käyttöön jos ei oma auto toimi. Mitä pitäisi tehdä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva isä sulla kuiteskin.

Vierailija
2/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et kehtaa kysyä nii sano miehelles että opettelee itse perehtymään autonkorjauksiin. Internetistä löytyy ohjeita nykyään vaikka millä mitalla. Tai viekööt korjaamolle. Ei kannata pitää autoa jos siihen ei ole varaa. Kulkekaa julkisilla tai etsikää lähempää töitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista. AP on täysi kynnysmatto ja AP:n mies on täysi vässykkä.

Vierailija
4/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hävettäis pyytää mun isää korjaamaan mun miehen autoa.

Vierailija
5/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele itse korjaamaan autoa niin ei tarvitse pyytää isää. Vai onko naiselle liian vaikea oppia?

Vierailija
6/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyminen ei maksa mitään. Voi pyytää hinta-arvion vaikka useammasta paikasta. Meillä on uudehko auto, jota ei voi korjata kuka tahansa. Auto huolletaan merkkiliikkessä huolto-ohjelman mukaan. Ei tarvitse vaivata ketään. Mitäs tuota nolostelemaan. Osatkin maksavat, eivät ne ole ilmaisia, kai ap olet korvannut isällesi.

Vierailija
7/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama tilanne, mutta mun isäpuoli tulee enemmän kuin mielellään auttamaan :) tykkää kun saa osallistua ja auttaa "tytärtään" vaikka onkin miehen auto. No nyt toki on alkanut vähän ärsyttää välikätenä oleminen, joten olen laittanut miehen kysymään suoraan mun isäpuolelta apua. Näin on myös tehnyt.

Vierailija
8/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ei ole pakko viedä merkkikorjaamolle, hintoja kannattaa kysellä lähihuoltikselta. Voi olla yllättävän edullista, auto on miehen eli hänen kuuluu itse kysellä. Ellei hän seuraavan vian tullessa eteen osaa itse korjauttaa autoaan et lainaa hänelle myöskään omaasi, junat ja bussit kulkevat kauaskin. Autot kannattaa myös huollattaa säännöllisesti kirjan mukaan, ehkä juuri siellä löytämällänne hyvällä lähihuoltiksella, ne kestävät hyvin huollettuina yllättävän pitkään ja huoltiksen jannu osaa pitää kuluvia osia silmällä sekä huomauttaa jos on tulossa jokin remppa lähiaikoina. Jää aikaa säästää remonttiin tai uudemman auton välirahaan.

Tsemppiä sinulle, ellei muu auta vaihda mies joko varakkaampaan tai kätevämpään;).

Vierailija
9/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi tietää mitä mikäkin kolina autossa tarkoittaa? Ei ole todellakaan modernin miehen hommaa ja hyvä vaan, että saat aina vanhanaikaisen isäsi tekemään häntä kiinnostavia asioita. Pysyy virkeänä.

Vierailija
10/10 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mun taas pitää antaa auto käyttöön. Tää rasittaa mua mutta mies on niskan päällä... Kynnysmatto kun olen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän