Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v pisti lahjaksi saamansa älypuhelimen palasiksi "koska se ei ole sama kuin muilla"

Vierailija
27.06.2017 |

Ja muilla tarkoittaa kahta parasta kaveriaan joilla on lähes tonnin puhelimet. Mitähän nyt sitten, kun haluan kuitenkin että hän on tavoitettavissa? Olen työttömänä ja varaa tuollaiseen tonnin puhelimeen ei todellakaan ole.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti  olet lapsesi  kasvattanut.

Ei lapset tartte tonnin luuria. Ei nyt eikä  huomenna.

Vierailija
2/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vapaa kasvatus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sille halvimman mummoluurin ja sanot, että sen on pysyttävä päällä tai takavarikoit sen kengät.

Vierailija
4/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon ilman puhelinta. Se olisi paras opetus. Syksyllä sitten joku halpis tilalle, jos rahaa on. Ellei ole, kirppikseltä käytetty ei-älypuhelin.

Vierailija
5/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sit ilman puhelinta tai kaivaa jonkun imivanhan luurin kellarista esiin

Vierailija
6/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta kajahtaa... 0/5

Anna olla ilman luuria niin kauan, että itse ostaa itselleen sellaisen, joka ei ole nolo. Kannatan tuota kenkien takavarikointia, jota joku ehdottikin.

Vierailija
7/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit vanhan perusmallin nokian, jossa ei ole kosketusnäyttöä eikä internettiä. Kerta piti hajottaa parempi..tuollaisella käytöksellä ei kyllä mitää puhelimia ansaitsisi. Ja ennenkin on pärjätty ilman puhelimia.

Vierailija
8/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöihin vaan sitten tienaamaan omat rahat.

Vierailija
9/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on mulkku pentu.

Vierailija
10/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan osta sille mopoo tai autoo!

Vierailija
11/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalautsi. Jos mun muksu käyttäytyis noin, se on korkeintaan semmonen juttu et tilalle halpisluuri ilman kosketusnäyttöä ja nettiä ja itse tienaamaan rahaa parempaan.

Vierailija
12/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa olla ilman luuria nyt kesäloman ajan. Ja anna olla vielä silloinkin, kun koulut alkavat. Tekee hyvää tuollaiselle kusipäälle. Omalla, mieluiten siten, että joku muu kuin äiti maksaa palkan, työllä ansaitsee sen uuden tonnin puhelimen. Selkäsauna tuollaiselle pennulle, jos lain mukaan saisi antaa.

Vierailija
13/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin ostaisin seuraavaksi puhelimeksi jonkun halvan mummokännykän.

Vierailija
14/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ehdotan kuin muutkin. Jos on mulkku, ei voi olettaa että muut olisi itseä kohtaan kivoja. Vaihtoehdot ovat siis joko ei puhelinta ollenkaan tai sitten Nokian mummoluuri, johon 15€ saldoraja. Pentu saa mennä töihin ja ansaita itse omat rahansa uuteen, mieleiseen puhelimeen. Tämä ei oikeastaan ole edes rangaistus, vaan palvelus kakaraa kohtaan.

Vierailija
15/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon ilman puhelinta. Jos ostat jonkun mummoluurin, niin varmasti rikkoo senkin. Ei lapsille tarvitse eikä pidä ostaa kalleinta, eikä aikuisillekaan. Ei vaikka olisi varaa. Jotenkin tuntuu hölmöltä sanoa, ettei ole varaa, koska pitäisi ajatella, ettei ole järjeä ostaa kalleinta.

13-vuotiaalla pitäisi alkaa olla jo jonkinlainen käsitys raha-asioista. Nyt vaan tiukka linja rahojen käytön suhteen eikä mitään selittelyä, ettei ole varaa. Jos vedotaan siihen , ettei ole varaa, niin lapsi alkaa kuvotella, että hänellä pitäisi olla kallis puhelin, vaikka siinä ei olisi mitään järkeä.

Vierailija
16/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v ja laitoin juuri luurin palasiksi. Töissä olen ja yliopistotutkintoa on kaksi. Miten muilla?

Vierailija
17/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän lapsesi käytöksen ja tuo huonommuuden tunne kaveripiirissä voi olla hänelle iso asia. Jos lapsi haluaa tietyn puhelimen, niin olen itse sanonut, että laitan x- määrän siihen rahaa ja hän saa loput hankkia itse. Kummasti on mummun varastot siivottu ja ukin halot pilkottu ym. kotihommaa tehty. Keräsi pulloja ja vei metallinkeräykseen kasan vanhoja rikki menneitä pyöriä, mutta hän sai sen mitä halusi.

Vierailija
18/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesätöihin vaan sitten tienaamaan omat rahat.

Mistähän 13-vuotias saisi töitä...

Vierailija
19/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna euroakaan uuteen älypuhelimeen. Osta halpa luuri.

Vierailija
20/49 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirantaljaan saisi kääriytyä tuollainen teini ja mennä koppiin nukkumaan. Sinne lankapuhelin korkeintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi