Ilkeät sukulaiset, ei tee mieli olla tekemisissä
Suvussamme on pari henkilöä joiden elämäntehtävä on moittia muiden tekemisiä, puuttua kaikkeen ja olla yleisesti vain helkutin ilkeitä. Olen nyt aikuistuessani vasta huomannut nämä toisia mustamaalaavat sukulaiset.
Onko täällä ihmisiä jotka ovat katkaisseet pahanilmanlintuihin välinsä jotta oma mielenterveys pysyy hyvänä? :D
Kommentit (44)
Ovatko he sisaruksiasi/vanhempiasi?
Voisitko kertoa tarkemmin, miten he ovat muita moittineet, puuttuneet kaikkeen tai olleet yleisesti ilkeitä?
On ei nyt ilkeitä vaan pelottavan yksinkertaisia ja äärimmäisen rasittavia sukulaisia.
Laitan oman mielenterveyteni kaiken edelle, ja välttelen heidän seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
On ei nyt ilkeitä vaan pelottavan yksinkertaisia ja äärimmäisen rasittavia sukulaisia.
Ovatko yksinkertaisia koska eivät tajua jos joku käyttää heitä hyväkseen?
En nyt varsinaisesti katkaissut välejä, mutta muutin parin sadan kilometrin päähän. Meidän suvussa on tapana latistaa ja ilkeillä.
Olen kolmekymppinen, en ole ollut häissä.
Siis ihan kaikkea arvostellaan ja ollaan muka itse parempia. Koulutusta, suhteita, töitä, maalta muuttoa kaupunkiin yms. Ja olen itse ihan tavallinen tallukka enkä yritä olla parempi kuin muut. En ole siis tosiaankaan ainoa suvussamme joita nämä pilkkaavat.
Ovat äitini siskoja.
Kun saa riittävästi turvallisia kilometrejä väliin niin uskaltaa jättää kaiken paskan taakseen. Kenenkään ei tarvitse sietää huonoa käytöstä.
Se että muutin Pohjanmaalta pienestä kylästä Helsinkiin opiskelemaan oli tosi kova paikka näille naisille. Olin tehnyt ison virheen koska nyt minusta tulee ylpeä kun muutin kaupunkiin. Siis.. 🙄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko yksinkertaisia koska eivät tajua jos joku käyttää heitä hyväkseen?
Ei mitään sellaista. Mistä sait tuollaista päähäsi? Onko sinulla tapana käyttää ihmisiä hyväkseen.
Toinen yksinkertainen sukulaiseni on tavallaan käyttänyt minua hyväkseen, mutta säälin häntä, enkä osaa vihata.
Molemmat ovat keskimääräistä epärehellisempiä henkilöitä itse. Ei heitä kukaan käytä hyväkseen.
Ei kenenkään kanassa ole pakko olla tekemisissä ellei tahdo, sukua tai ei. Sukulaisuus ei anna oikeutta arvostella, nälviä ja loukata.
Opiskelet ja hankit Oman elämän. Ja duunin ja perheen ja suvun. Nun se menee. Jos aikuistut niin et piittaa pienistä marmatuksista
Vierailija kirjoitti:
Se että muutin Pohjanmaalta pienestä kylästä Helsinkiin opiskelemaan oli tosi kova paikka näille naisille. Olin tehnyt ison virheen koska nyt minusta tulee ylpeä kun muutin kaupunkiin. Siis.. 🙄
Ap
Joo. Sinustahan tulee nyt liian hieno ja ylevä. Olet pettänyt heidät. Sinunkin tulee uhrata elämäsi ja onnesi, kuten he ovat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sisarukseni mielestä mulle nousi pissa päähän kun muutin pk-seudulle. Olosuhteiden vuoksi muutto oli pakko tehdä ja hesassa käyn ehkä kerran vuodessa. Olen jättänyt sisaruksen omaan arvoonsa, kuvitelkoon rauhassa mitä tykkää.
Miten mietit joidenkin tätiesi tekemisiä??
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen, en ole ollut häissä.
Siis ihan kaikkea arvostellaan ja ollaan muka itse parempia. Koulutusta, suhteita, töitä, maalta muuttoa kaupunkiin yms. Ja olen itse ihan tavallinen tallukka enkä yritä olla parempi kuin muut. En ole siis tosiaankaan ainoa suvussamme joita nämä pilkkaavat.
Ovat äitini siskoja.
Tiedän ihmistyypin. Anna kun arvaan, ovat olevinaan uskovaisiakin, mutta toimivat vastoin sitä omaa kirjaansa ja sen ohjeita.
Katkeria.
Toisen hyvä on aina heiltä pois.
Usein arvostellaan sitä joka ei ole paikalla , kaikki saa osansa, näin se usein menee.
Olitko häissä perjantaina?