Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan kokeillut huumeita?

Vierailija
26.06.2017 |

Miksi/miksi et? Jos olet niin millaista se oli ja jäitkö heti koukkuun?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joissain isommissa reiveissä tai festareilla saatan ottaa MDMA:ta/ekstaasia, tyyliin muutama kerta vuodessa. Aina on hauskaa!

Pilveä poltan (vaporisoin) suht säännöllisesti. Ihanan rentouttavaa töiden jälkeen, vaikkap telkkaria katsellessa.

Olen kokeillut myös sieniä ja LSD:tä, molempia kerran. LSD oli tosi mahtava kokemus ja sain tripin aikana järjesteltyä omaa elämää koskevat ajatukset ihan uuteen malliin, koin pari tosi hyödyllistä ahaa-elämystä ja jouduin kasvotusten erään ongelmallisen ja negatiivisen persoonaani kuuluvan jutun kanssa. Sain trippin jälkeisen kuukauden aikana kuulla usealta eri kaverilta ja tutulta että olin jotenkin muuttunut ja lakannut käyttäytymästä tietyllä tavalla joka oli aikaisemmin ollut huono ja luotaantyöntävä piirre minussa. LSD:tä mulla on vielä jäljellä muutaman tripin verran, ja olen innoissani seuraavasta kokeilusta, seuraavaksi trippaan poikaystäväni kanssa ja toivon/odotan jonkinlaista syvempää ymmärrystä toisistamme ja suhteestamme :)

Vierailija
22/25 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut monia huumeita. Amfetamiinia, kokaiinia, LSD:tä, pilveä, subua, monia lääkkeitä, MDMA:ta, apvp:tä.. Joitain oon kokeillut kerran, joitain käytän joskus harvoin jos vastaan tulee, amfetamiinia käytän useammin viihteellä. Mihinkään en ole koukussa. Piristävät on lemppareita, pilvestä ja subusta en tykkää. LSD:kään ei ollut kovin kiva kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, koska pelkään tulevani riippuvaiseksi.

Jos tykkäisin siitä, niin harmittaisi, etten voisi kokeilla uudestaan. Jos kuitenkin sortuisin kokeilemaan vielä kerran, niin sen jälkeen taas harmittaisi, etten voi kokeilla taas uudestaan. Ehkä sitten taas sortuisin vielä kerran kokeilemaan, minkä jälkeen harmittaisi, että siihen on jätettävä, ettei rupea liikaa käyttämään. Jos kuitenkin vielä yhden kerran... jne.

Eli parempi, että en kokeile ollenkaan. Ei ole tarjottukaan, mutta jos tarjottaisiin, niin tuottaisin tarjoajalle pettymyksen kieltäytymällä.

Sama stoori tupakan kanssa.

Vierailija
24/25 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäisin siitä, niin harmittaisi, etten voisi kokeilla uudestaan. Jos kuitenkin sortuisin kokeilemaan vielä kerran, niin sen jälkeen taas harmittaisi, etten voi kokeilla taas uudestaan. Ehkä sitten taas sortuisin vielä kerran kokeilemaan, minkä jälkeen harmittaisi, että siihen on jätettävä, ettei rupea liikaa käyttämään. Jos kuitenkin vielä yhden kerran... jne.

Eli parempi, että en kokeile ollenkaan. Ei ole tarjottukaan, mutta jos tarjottaisiin, niin tuottaisin tarjoajalle pettymyksen kieltäytymällä.

Sama stoori tupakan kanssa.

Kokeile MDMA:ta! Siihen on vähän hankala jäädä koukkuun, kun jos sitä käyttää liian usein niin vaikutus loppuu vaikka ottaisikin enemmän kerralla :D

Vierailija
25/25 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin sen helpommin koukkuun jää kun alkoholiin.