Oletko koskaan kokeillut huumeita?
Miksi/miksi et? Jos olet niin millaista se oli ja jäitkö heti koukkuun?
Kommentit (25)
Oon. Kiinnosti tietää, mikä niissä jengiä kiinnostaa. Kivaa oli melkein aina, joistain muuntohuumeista tuli hirvee olo. En jääny koukkuun.
Totta kai.
Seuraavia olen kokeillut:
alkoholi
tupakka
kannabis
bentsot
MDMA
Amfetamiini
Opiaatit
LSD
Sienet
Aloittaja lienee se 15vuotias joka haluaa muuttaa yksin, että saa masistaa ilman mutsin valvontaa ja nyt jo polttaa kamaa koittaa😂
Amfetamiinia, koska se on saksalaisten kesintö! Muuteb tykkää enempi xanoreista. Osaisko joku vinkata mistä sais nyt xanoreita halvalla, kun rautatientorin leiri purettiin?
- Catu
En ole kokeillut huumeita. Kaveripiirissä ei ollut käyttäjiä, ei koskaan tarjottu. Miehen lapsuudenkavereissa oli muutama diileri, mutta pysyteltiin kaukana heistä.
Polttakaa pilveä ihmiset, vaaratonta ja terveellistä.
Tupakkaa ja alkoholia. Tupakoinnin lopetin ja alkoholista en ole riippuvainen.
Tietenkin, kaikkia mitä käteeni olen saanut jo 20 vuotta. En ole päivääkään katunut.
Millaista oli on kysymyksenä ongelmallinen, koska aineet ovat niin erilaisia. Ei piriä, opiaatteja ja deelejä voi verrata toisiinsa.
Maikkarin uutisen mukaan 900 000 suomalaista on kokeillut jotain huumetta. Yleisimmin kannabista.
Pienempänä poltin Bostikia piipussa, mutta sitten siirryin käyttämään rusinasoppaa jouluisin.
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin uutisen mukaan 900 000 suomalaista on kokeillut jotain huumetta. Yleisimmin kannabista.
Luku on monta miljoonaa, jos kysely tehdään oikeaoppisesti ja lasketaan alkoholi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Seuraavia olen kokeillut:
alkoholi
tupakka
kannabis
bentsot
MDMA
Amfetamiini
Opiaatit
LSD
Sienet
Mulla about sama setti, miinus sienet, plus herska.
Kertaan on jääny jokaisen kohdalla.
Yhden tai kaksi jointtia monta vuotta sitten.
Juu kyllä olen kokeillut, melkein kaikkia.
Tylsää oli.
Huumeidenkäytössä aikaavievintä on odottelu ja rahojen haaliminen.
Muuta eivät narkkarit ehdi tehdä. Itse tilat kestävät vähän aikaa,
mitä nyt ihan ensimmäiset amfetamiini- ja kokaiininousut tuntuivat taivaalta maan päällä.
Pilvi oli mitäänsanomaton. Ahdistuneisuuden, kivut ja unettomuuden se kyllä vei pois.
Lopetin kokonaan,
koska se seura oli raskasta.
Tarkoitan sitä, että koska huumeet (paitsi alkoholi, kahvi ja tupakka + mielialalääkkeet) ovat kieltolain alla,
niiden myynti ja jakelu on röyhkeiden rikollisten käsissä.
Ei sellaista seuraa jaksa.
Minulle tuli muutenkin tauko itsekkäässä rentoutumisessa, kun sain lapsia. Olen ollut jo yli 10 vuotta ilman tupakkaa ja kännejä.
Alkoholia otan vain hyvin niukasti ja harvoin.
Lopputulema: laillistakaa kaikki aineet!
En enkä kokeile.
Mulle on aina ollut selvää, että huumeet on asia, josta täytyy ehdottomasti pidättäytyä. Niissä ei ole mitään hyvää. Kerran on suoraan tarjottu huumeita ja muutaman muun kerran olisi ollut helppo mahdollisuus niitä kokeilla, jos halua olisi ollut. Kieltäydyin, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Yhden tai kaksi jointtia monta vuotta sitten.
Pian joudut kokeilemaan jotain muuta. Kannabista ei enää kauan luokitella huumeeksi.
Vierailija kirjoitti:
En enkä kokeile.
Mulle on aina ollut selvää, että huumeet on asia, josta täytyy ehdottomasti pidättäytyä. Niissä ei ole mitään hyvää. Kerran on suoraan tarjottu huumeita ja muutaman muun kerran olisi ollut helppo mahdollisuus niitä kokeilla, jos halua olisi ollut. Kieltäydyin, tottakai.
Useammallakin huumeella olisi itse asiassa lääkinnällistä käyttöä ja ne olisivat parempia niihin tarkoituksiin, mihin ihmisillä syötetään SSRI-lääkkeitä ja neuroleptejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enkä kokeile.
Useammallakin huumeella olisi itse asiassa lääkinnällistä käyttöä ja ne olisivat parempia niihin tarkoituksiin, mihin ihmisillä syötetään SSRI-lääkkeitä ja neuroleptejä.
Tämä on kuitenkin aivan eri juttu kun se tehdään tarkoilla annoksilla sairaala oloissa (testattu näitä hoitoja jo on) kuin itse säheltämällä aineiden kanssa, jolloin saa vaan enemmän aikaan vahinkoa.
En ole enkä tupakkaa. Lälläslää. Ei vaan kiinnosta mikään myrkky mitä tunkisin vapaaehtoisesti elimistööni. Olen 26