Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri sanoi, ettei tunne ketään, joka olisi ollut työttömänä

Vierailija
26.06.2017 |

Sanoin, että minua et sitten ilmeisesti tunne, kun olen ollut muutamaan otteeseen työtön, vaikka nyt en olekaan. En vain ole ollut tuttavuutemme aikana, enkä ole mainostanut koskaan asiaa, kuusi vuotta sitten olin viimeksi, neljä kuukautta 2010.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin, että minua et sitten ilmeisesti tunne, kun olen ollut muutamaan otteeseen työtön, vaikka nyt en olekaan. En vain ole ollut tuttavuutemme aikana, enkä ole mainostanut koskaan asiaa, kuusi vuotta sitten olin viimeksi, neljä kuukautta 2010.

Tai siis kuusi ja puoli vuotta sitten. 

Vierailija
2/4 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se halusi keljuilla sinulle. Ehkä hänellä itsellään on huono itsetunto ja iskee sitten aina muita arkaan paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sinä olekaan työtön, jos olet ollut kuusi vuotta sitten neljä kuukautta. Minäkään en tunne työttömiä, vaikka moni on ollut työpaikkojen välillä muutaman kuukauden virallisesti työtön. Ovat nyt töissä, ja uuden työn saanti on sujunut kohtuullisessa ajassa.

Vierailija
4/4 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä olekaan työtön, jos olet ollut kuusi vuotta sitten neljä kuukautta. Minäkään en tunne työttömiä, vaikka moni on ollut työpaikkojen välillä muutaman kuukauden virallisesti työtön. Ovat nyt töissä, ja uuden työn saanti on sujunut kohtuullisessa ajassa.

Aloittaja sanoi, että hänen kaverinsa sanoi, ettei tunne ketään, joka olisi ollut työttömänä. Aloittajahan ei nyt ole työtön, mutta on ollut joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi