Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akateemiset miehet eivät nappaa yhtään

26.06.2017 |

Rakastan auringossa ruskettuneita paidatta töitä tekeviä raksamiehiä eli toisin sanoen arjen sankareita.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellieloveena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ellieloveena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ellieloveena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ellieloveena kirjoitti:

Rakastan auringossa ruskettuneita paidatta töitä tekeviä raksamiehiä eli toisin sanoen arjen sankareita.

Outo fantasia, kun Suomessa(kin) nämä ovat oikeasti pääasiassa kaljamahaisia viisikymppisiä.

No eikös just ton takia ole aika ymmärrettävä ja tavallinen fantasia

No, mikäpä siinä. Ne kaljamahaiset viisikymppiset ukot varmaan ainakin tykkää.

Häh, en minä kaljamahoista ja isän ikäisistä väittänyt välittäväni.

:D Luepas mitä kirjoitit.

Mitä et ymmärtänyt

Aloittajan kertakaikkisen huono itselleen kirjoittelu naisena taisi naurattaa jotakuta.

Ei akateemisista kiinnostunut nainen provosoidu oikeasti jos joku haluaa arjalaisen raksamiehen, katsos se on win-win.

Vierailija
42/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ellieloveena kirjoitti:

Sulkeeko akateemisuus pois ruskettumisen ja paidatta töiden (vaikka pihatöiden) tekemisen? Ei ainakaan meillä päin. Ihan kuin akateemisuus tarkoittaisi, että mies ei voi olla myös arjen sankari. Tuntemani akateemiset miehet kyllä tekevät kotona "miesten työt" ja ruskettuvat kesäisin. Ovat lisäksi sivistyneitä ja hyväpalkkaisissa akateemisissa duuneissa. 

Rakennusala on seksikäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veljeni on raksamies, eikä hänellä ole kyllä ruskettunut muu kuin niska, koskaan ei ole työskennellyt ilman paitaa.

Vierailija
44/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on! Akateemisilla miehillä on mitättömät katkarapukikkelit, jotka ei tunnu missään. Amismiehillä on tosimiehille tyypilliset paksut ja suonikkaat kyrvät.

Näin se vaan on! Oikein sattuu kun sellaisella pistää menemään!

Vierailija
45/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellieloveena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ellieloveena kirjoitti:

Sulkeeko akateemisuus pois ruskettumisen ja paidatta töiden (vaikka pihatöiden) tekemisen? Ei ainakaan meillä päin. Ihan kuin akateemisuus tarkoittaisi, että mies ei voi olla myös arjen sankari. Tuntemani akateemiset miehet kyllä tekevät kotona "miesten työt" ja ruskettuvat kesäisin. Ovat lisäksi sivistyneitä ja hyväpalkkaisissa akateemisissa duuneissa. 

Rakennusala on seksikäs

Juuri näin! Erilaisia työkaluja ja työvaatteita, polvipehmusteita ja rennosti roikkuvia taskuja. Miehekkäitä turvajalkineita ja kuulosuojaimia. Itselläni nousee aina kun kävelen rakennustyömaan ohi. M 48

Vierailija
46/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minun sukat pyörii jo pelkästä ajatuksesta. Akateemisilla on sellaista näkemystä, joka saa minut heikoksi.

Ja onhan niillä yleensä paremmat tulotkin kuin duunaritason miehillä.

Saman tason palkkaa se minäkin nautin. En ainakaan raha saa sukkia pyörimään.

Vierailija
47/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ellieloveena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ellieloveena kirjoitti:

Rakennusala on seksikäs

Juuri näin! Erilaisia työkaluja ja työvaatteita, polvipehmusteita ja rennosti roikkuvia taskuja. Miehekkäitä turvajalkineita ja kuulosuojaimia. Itselläni nousee aina kun kävelen

rakennustyömaan ohi. M 48

Jep!! Sitten perjantaisin kontti karjalaaa koska elämä ei ole niin vakavaaa

Vierailija
48/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koulutukseltasi samalla tasolla kuin raksamiehet, sittenhän se natsaa hyvin.

Vierailija
49/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä yksi naispuolinen DI-sinkku. Äly ja kommunikaatiokyky saa minulla kiinnostuksen heräämään.

Vaikka mies olisi ruma?

Mikä on toisen mielestä ruma, on toisen mielestä ok.

Vierailija
50/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minun sukat pyörii jo pelkästä ajatuksesta. Akateemisilla on sellaista näkemystä, joka saa minut heikoksi.

Yleisesti ottaen akateemisuus yhdistetään kovaan tulotasoon mikä varmasti nostaa osakkeita naisten silmissä entisestään. Tosi harva nainen kelpuuttaa itseään köyhempää miestä.

Vierailija
51/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koulutukseltasi samalla tasolla kuin raksamiehet, sittenhän se natsaa hyvin.

Miten koulutukseni minun fantasioihini liittyy.

Kuulostatte jotenkin katkerilta. :(

Vierailija
52/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä aloitus. Mutta eivät akateemiset nappaakaan, siis mitään aineita. Se onkin perusedellytys miehuudessa.

Vierailija
53/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin uniformu on kaikkein kiihottavin.

Ei vaan vartijan

Vierailija
54/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Joskus koitin olla akateemisten miesten kanssa, mutta ei niin ei. Heillä oli tosi hienostunut huumorintaju ja koko ajan heittivät jotain viisauksia. Olen itse varmaan noin keskivertoälykäs, mutta huumorintajuni on aina ollut tosi mustaa, eikä fysiikan Nobelin viimeisin voittaja ole mielestäni juurikaan kiinnostava aihe. Okei, nimen ja syyn voin tietää, mutta ei sellainen koko elämäkerta ja tutkimansa asian pikkuinenkin nippelitieto ole mua kiinnostavia asioita. Silti aina olisi pitänyt puhua sentyyppisistä asioista. Pitäkää mua sivistymättömänä white trashina ihan vapaasti. Haluan, että kotonani voin ottaa rennosti ja heittää mieheni kanssa vähän huonompaakin vitsiä ja keskustella jostain Tuksun uusista kommelluksista. Eivät tietenkään tällaiset jutut elämää täytä, vaan löytyy sieltä niitä sivistyneempiäkin juttuja, mutta haluan tasapainottaa elämääni niiden osalta ja välillä vain miettiä aivot sulattavaa hömppää.

Vierailija
55/55 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen akateemisuus yhdistetään kovaan tulotasoon mikä varmasti nostaa osakkeita naisten silmissä entisestään. Tosi harva nainen kelpuuttaa itseään köyhempää miestä.

No se on sinun näkemys. En itse ole akateeminen, mutta sellaiset saa sukkani pyörimään. Se oli tämän ketjun ydin, mutta voit toki jäädä saivartelemaan palkallani. Ihan yrittäjä olen ja tienaan omat rahat. Ja oli minulla 10v. köyhempi duunari, mutta ei vaan synkannut loppuelämää. Se yksinkertaisuus oli epäviehättävä piirre miehessä. Minua nyt vaan sattuu viehättämään itseäni fiksummat miehet. Sopiiko se sinulle palkasta huolimatta?