Kuinka päästä yli ihastuksesta??
Millä ne tunteet saa tapettua? Monia kuukausia oon ollut ihastunut yhteen meidän seurakuntalaisista ja nyt sitten yhtenä aamuyönä, laitoin hälle viestiä mesessä jossa tunnustin tämän.
Siihen hän vastasi että ei ole asiaa kummemmin ajatellut ja koska hän työskentelee musiikin maailmassa, soittaa yhtyeessä ja tekee musiikkia, niin hän haluaa naisen joka myös on näistä piireistä.
Miten sitä aina kuvittelinkaan kun meidän katseet kohtasi, kaduilla tai kokouksessa, että niissä oli jotain niin erityistä, että hän olisi ollut myös itestäni kiinnostunut....mutta hyvä kun tässä vaiheessa selvis tääki...ei tarvi enää haaveilla kyseisestä ihmisestä...vielä kun tunteetkin kuolisivat häntä kohtaan..
Kommentit (7)
Kyllä minusta ainakin tuntuu kivalle jos joku sanoisi ihastuneena, vaikka en samoin tuntisi.
Nostaa se itsetuntoa.
Rakkaudessa ainoa apu on aika.
Itke ja sure se helpottaa.
Kirjoita vaikka päiväkirjaa tai keskustele jollekin ystävälle, on tärkeää päästä purkamaan oloaan.
Joo pahempi ois ollu jos ei olis vaivautunu ees vastaamaan. En vaan ymmärrä, oon ollu niin varma et hällä ois ollu ees jotain kiinnostusta...mut näköjää omat tunteet saa aikaan vaikka mitä....itteä hävettää niin paljon että kerroin hänelle.
Ei kaikki ajattele samalla tavalla, että ahdistuisi. :) Mitäpä siinä on ahdistumista. Toisella on tunteita ja that's it.
Se on ainakin hyvä että vastasi, että sinä voit mennä elämässä eteenpäin. Muuta ohjetta ei ole antaa kuin että jatka elämää. Tee juttuja joista tykkäät ja koita pitää itsesi kiireisenä. Tee suunnitelmia. Surra saa ja pitää. Elä soimaa itseäsi tunteistasi. Niitä on ja ne joskus menevät kyllä ohi. Jos hän ei ole sun soulmate, niin se kestää ehkä joitain kuukausia päästä yli. Parasta mitä voi tehdä on hyväksyä se, se auttaa eniten yli pääsemisessä. Pääset kyllä yli ja eteenpäin. Nauti elämästä.
Mullakin on surua. Ihastuin, lähetin viestin ja jopa tapasimme. Mun mielestä oli tosi mukavaa, mutta enpä ole hänestä sen jälkeen kuullut. Ja nyt hän ei edes vastannut viestiini, joka oli ihan asiallinen. Olen niin rikki, kun on muutakin murhetta :( Mutta kaikki lienee ollut omassa päässäni. Jaksamista sulle, ap.
Nyt hän tietää. Ei tullut vastakaikua. Pettymys, mutta ei se mitään. Lyhyen hetken asia nolottaa kovasti, mutta toinen vaihtoehto olisi kärvistellä vuosikaudet miettien, että olisikohan siitä voinut tulla jotain, jos olisin rohkaistunut kertomaan ihastuksestani.
Käännä tilanne toisin päin: jos joku ehdottaisi sinulle treffejä ja punastuisi samalla ihastuksesta, ajattelisitko, että onpa siinä masentavan epätoivoinen hahmo? Et, vaan olisit imarreltu. Joten jätä morkkistelu ja onnittele itseäsi
Tälläisen löysin kun vähän googlasin :D selviytymisopas ihastuneelle
Hän vastauksessaan myös sanoi, että onhan tuo imartelevaa kuulla että häneen on joku ihastunut, mutta mietin onko se oikeasti imartelevaa?
Mä itse koen sen ahdistavana, jos tiedän jonkun ihastuneen itseeni ja itellä ei mitään tunteita toista kohtaan....ja tiedänkin että tämä miehen ystävä on ihastunut muhun mutta minä en häneen. Enkä koe sitä imartelevana. Ap