Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olikaan parasta ehkäisyä RASKAUSARPIIN?

Vierailija
08.07.2008 |

Mikä rasva/voide/öljy tehoaa parhaiten raskausarpiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit vanhemmilta, jotta kudostyyppi on kimmoisa eikä repeä herkästi :) Rasvailu ei juurikaan auta, koska repeämät syntyvät ihonalaiseen kudokseen, mutta toki ihoa voi ja kannattaa hoitaa vaikkapa ihan vauvaöljyllä.

Vierailija
2/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauva olisi syntynyt esim. rv 38 olisin säästynyt arvilta.

rasvailin joka päivä vatsaa ja ajattelin jo arvilta säästyneeni, mutta ihan viimeisinä viikkoina yht´äkkiä pamahti aika kamalat arvet :( vauva syntyi rv 41

mutta kyllä siitä selvittiin :) ovat vaalenneet ihan kivasti, ja uimarannallakin pystyy olemaan bikinit päällä häpeilemättä. Se on vaan asenne kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras neuvo on hyvä ja monipuolinen ruokavalio ja ne hyvät geenit... Mutta kyllä rasvailustakin on apua, - jos on tiukka budjetti, niin vehnänalkioöljy on aika edullista, mutta vitamiinipitoista, tuoksu on kyllä aika siinä ja siinä...

Raskausarvissa on sellainen juttu, että niitä on aika mahdoton hoitaa jälkeenpäin. Eli kyllä ennaltaehkäisy on viisaampaa, rasvailu voi vähentää arpien määrää.

Vierailija
4/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse selvisin noilla ilman arpia, mutta kuten tässä ketjussa jo on aiemmin todettu, kudostyypistä riippuu. En usko kuitenkaan rasvaamisesta mitään haittaakaan olevan. Meillä mies otti rasvaamisen tehtäväkseen iltaisin ennen nukkumaan menoa. Siinä samalla hän sitten puhui vauvalle ja vauva potki iskää. Raskausarpien ehkäisy toimi siis varhaisena isä-lapsi -suhteen välineenä :)

Vierailija
5/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös raskausarvet tule repeämistä ihon pintaa syvemmällä? Näin mä olen luullut. Itselläni ei arpia tullut yhdessäkään raskaudessani, lapsia on viisi. En rasvaillut ollenkaan, mulla taitaa olla vain hyvä kudostyyppi.

Vierailija
6/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olla hankkiutumatta raskaaksi!

Vierailija
7/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostat sellaisen pehmeän hiusharjan luonnon kuitua esim. tosin aika kalliita ja sillä harjaat aamuin illoin jalat/reidet, mahan ja rinnat ,jos kärsit, ei varmastin tule arpia!

Minä harjasin joka päivä kun maha rupesi kasvamaan ja ainut paikka minne tuli arpia oli rinnat, koska en niitä pystynyt harjailla kun olivat niin arat. Maha oli aivan valtava, että varmastin olisi tullut arpia ainakin reisiin ja takamukseen!

Vierailija
8/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat tullakseen, niin tulevat, tai sitten niitä ei tule. geenit..

apteekista kunnon perusvoiteet, ceralan on hyvä ja täyteläinen , ainankin.

lihoa ei kannata ylimääräistä..

naapurin rouvalla esikoista odottaessaan tuli peräti yksi raskausarpi ja sekin pohkeeseen.. (olen kade)

ja mulla iho oli "seepraraidoitettu" häpyluusta suunnilleen rintojen alle asti, kylkiä myöten, ja lanteet tottakai myös.. ja arvet olivat n. 2-8mm leveitä ja tulipunaisia, paikoin violettejakin. (ovat edelleen, kolmatta odotan nyt)

ja kutina on kyllä ihan hirveää!!!!!

eikä siinä, ei ne arvet sinänsä mua vaivaa, vaalenee aikanansa, kuten sektioarpikin, mutta iho ei kyllä enää palaudu niin kimmoisaksi kuin se oli ennen raskauksia. muutenkin jos on paljon raskausarpia, niin se kehon palautuminen ulkoa päin katseltuna kestää hyvinkin vuoden..

Vierailija
9/9 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin millä selittyy sitten se, ettei mulle tullut ekasta raskaudesta arven arpea ja tästä toisesta niitä tuli sitten senkin edestä?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi