Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuolisit nyt yksin kotonasi, niin kuka oletettavasti löytäisi ruumiisi ja milloin?

Vierailija
26.06.2017 |

Tuli vaan mieleen tosta yhestä tapauksesta, jossa henkilö oli muumioitunut kämppäänsä kuukausien saatossa ja joku huoltomies teki löydön.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahin pelko on, että kuolisin ollessani lapseni kanssa kaksin kotona. Että lapsi olisi aivan hädissään. Jos olisin kahdestaan, niin ruumiini löytämiseen menisi 7h-3 päivää. Joko naapuri soittaisi poliisille kun lapsi itkee kokoajan tai mies tulee kotiin reissusta tai äiti miettii, miksi en vastaa puhelimeen

Vierailija
22/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaaja 7/ kenelle hälyttää? Ruumiillekko?

Koira löytäisi. Sitten omainen.

Kolmelle ystävälle. Siihen voi laittaa 1-3 haluamaansa yhteystietoa. Olen kertonut ystäville tästä ja sovellus lähettää tekstarin, että henkilö x ei ole käyttänyt puhelintaan -> syytä huolestua. 

Tämä

https://fi-fi.facebook.com/FriendFisplay/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olisin ollut yksin kotona.. Mut syksyllä taas tilanne että olen kotona pienten kanssa. Silloin kello 15.00 tulee kotiin eka joka tajuaisi hälyttää apua, näin arkena.

Vierailija
24/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5-6 h päästä kun puoliso tulee kotiin.

Vierailija
25/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat tulisivat varmaankin etsimään päivän tai parin kuluttua, kun minusta ei ole kuulunut mitään.

Vierailija
26/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sovellus, joka hälyyttää apua, jos en käytä puhelinta 10 tuntiin. Aikaa saa säädettyä vaikka yhdeksi tunniksi, jos tekee jotan hasardia. 

Mikä sovellus on kyseessä?

Vierailija
27/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattu löytäis varmaan parin vuorokauden sisään. Tosin tekee ohareita säännöllisesti, ensin varmaan tulis  aika monta viestiä puhelimeen, miksen vastaa. Äiti varmaan alkais huolestumaan viimeistään viikonloppuna.

Vierailija
28/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa saman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sovellus, joka hälyyttää apua, jos en käytä puhelinta 10 tuntiin. Aikaa saa säädettyä vaikka yhdeksi tunniksi, jos tekee jotan hasardia. 

Mikä sovellus on kyseessä?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fisplay.friend

Vierailija
29/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. Klo 20.30 löytäisi puolisoni minut. Tosin, jos nyt kuolisin niin se tapahtuisi täällä töissä.

Vierailija
30/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti isäni (hänellä on sitäpaitsi ainoa avain minun lisäkseni kämppääni). En osaa sanoa milloin hän minut löytäisi, varmaan ainakin ihmettelisi miksen vastaa puhelimeen, en tiedä kauan odottaisi ennen kuin tulisi vara-avaimella kotiini.

Vierailija
31/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Asun yksin, en ole vakitöissä enkäpidä keneenkään niin säännöllisesti yhteyttä että osaisivat erityisesti huolestua.  Läheisiä sukulaisia /perheenjäseniä ei ole. Tällä hetkellä on kyllä menossa  intensiivinen työpätkä, joten siellä kyllä huomattaisiin jos en max. kahteen päivään ilmaannu. Kukaan töissä ei kyllä tunne ketään kaveriani tai sukulaistani, tiennevätkö osoitettakaan... en sitten tiedä mitä tekisivät tai mihin ilmoittaisivat, polisilleko sitten lie.

Alkoi oikeasti vähän mietityttää, mulla tosiaan on niin "harva" tuo verkosto, että eri yhteyksistä tuntemani ihmiset eivät tunne/tiedä toisiaan > ei tule tilannetta, että huomataan ettei kukaan ole kuullut minusta aikoihin... Olen kuitenkin ihan normaali, ehkä hieman vetäytyvä mutta perussosiaalinen ihminen. Tätä se on. kun ei ole perhettä ja sukulaisetkin vähissä. Ikä on kuitenkin jo keski-.

Vierailija
32/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
33/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelin olisi laturissa niin joku 2kk niin sukulaiset alkaisi ihmettelemään kun ei vastaa eikä soita takaisin. Jos puh akku loppuisi niin varmaan joku 2 viikkoa, kun ei puhelin toimisi.

Vierailija
34/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä ihan kotikotona. Isäni tulee varmaan parin tunnin sisällä töistä ja, koska istun keittiössä, hän todnäk löytäisi elottoman ruumiini heti.

Vierailija
35/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että äiti löytäisi minut korkeintaan muutaman päivän kuluttua, kun en vastaisi puheluihin.

Vierailija
36/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikosta äiti varmaan soittelisi ja kun ei tapaisi, kai he isän kanssa tulisivat katsomaan. Varmuusketju on ovessa, joten paikalle pitäisi kutsua joku muukin ennen kuin ovi aukeaisi.

Vierailija
37/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihmettilisi illalla työmatkaallaan, jos en vastaa puhelimeen. Jos soittaisi monta kertaa saattaisi hälyttää anopin katsomaan, jos olisi yrittänyt monta kertaa, tärkeää asiaa ja olisi ihmisten aikoihin.

Huomenna soittaisivat töistä, jos en ole töissä huomenna klo 6.

Vierailija
38/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja aikuiset lapset asuvat toisilla paikkakunnilla. Pidetään yhteyttä harvakseltaan eikä ihmetellä jos toinen ei vastaa muutamaan päivään puheluihin tai viesteihin. Voidaan olla matkoilla tms. ei me niin tarkkaan tiedetä toistemme  menoja.

Työpaikalla huomattaisiin ensin ja aika pian, en ole juuri koskaan poissa. Olenkin sanonut, että ilmoittamatta en ole koskaan poissa, joten jos minua ei näy, on syytä huolestua - olen todennäköisesti tajuton tai kuollut. Että älkää antako minun mädäntyä, tulkaa kotiin katsomaan ellei töihin kuulu enkä vastaa puhelimeen.

Vierailija
39/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni tuo tunnin päästä lapset mummolasta, he minut löytäisivät. Hieman sen jälkeen tulisi mieheni kotiin. Voisivat ainakin kaikki lohduttaa toisiaan.

Vierailija
40/41 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies, kun alkaa haista. En ole antanut vara- avainta kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi