Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeintä mitä sinulle on sanottu?

Vierailija
25.06.2017 |

Mikä on ilkeintä mitä sinulle on sanottu ja kuka sanoi?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju tyrehtyi. Kertokaa lisää!

Vierailija
22/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa sanottiin pari kertaa rumaksi päin naamaa, olin arka ja ujo, masennuskin vaivasi, joten ilmeet eivät tihkuneet itsevarmuutta ja iloa. Tiedän, etten ole ruma, olen myöhemmin saanut positiivisia kommentteja, siis myös sellaisilta, jotka eivät ole yrittäneet mua sänkyynsä saada. Kun opiskelin n. 20-vuotiaana, eräs vanhempi kanssaopiskelijanainen kysyi, miten pitkä olen. Sanoin, että 170 cm, tämä kysyvä nainen oli pieni, kuivakka nainen, ei ollut kaunis naamaltaan, hyvin tavallinen. Hän sitten sanoi mulle, että noin pitkänä mun on vaikea löytää paria?!? Ainoa ihminen, joka on kettuillut mulle pituudesta. Ja olen löytänyt miehiä oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-asteella hieman pullea lapsi ennen kasvupyrähdystä ja aktiivista urheiluharrastusta. Neljännellä luokalla vuotta nuorempi poika nimitteli ohimennen läskiperseeksi ja naureskeli. En tiedä miksi, mutta tuo satutti silloin niin, että vieläkin sen muistan. Nykyään olen hoikka (lähes) nelikymppinen ja jokunen vuosi sitten tuo sittemmin huomattavasti lihonut "poika" tuli vastaan kotikaupungissa käydessäni. Oli tosi lähellä, etten huikkaa, että "moi läskiperse, miten menee?". Tuskinpa tuo edes tunsi minua eikä niin väliäkään.

Vierailija
24/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat loukkaukset olen kuullut aviomieheni suusta eikä hän koskaan edes pyydä anteeksi.

Miksi ihmeessä olet kuunnellut niin pitkään?

" ... kun et enää heräis..." sanoi mulle muuan entinen, jota en enää ole kuunnellut. Enkä hyvin usein edes muistellut, mutta nyt tuli mieleen kun kysyttiin.

Vierailija
25/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa sanottiin pari kertaa rumaksi päin naamaa, olin arka ja ujo, masennuskin vaivasi, joten ilmeet eivät tihkuneet itsevarmuutta ja iloa. Tiedän, etten ole ruma, olen myöhemmin saanut positiivisia kommentteja, siis myös sellaisilta, jotka eivät ole yrittäneet mua sänkyynsä saada. Kun opiskelin n. 20-vuotiaana, eräs vanhempi kanssaopiskelijanainen kysyi, miten pitkä olen. Sanoin, että 170 cm, tämä kysyvä nainen oli pieni, kuivakka nainen, ei ollut kaunis naamaltaan, hyvin tavallinen. Hän sitten sanoi mulle, että noin pitkänä mun on vaikea löytää paria?!? Ainoa ihminen, joka on kettuillut mulle pituudesta. Ja olen löytänyt miehiä oikein hyvin.

Tosi fiksua kun ylennät heti itseäsi halveeraamalla muita

Vierailija
26/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huusi kännipäissään ystävien edessä. Ihan sama mitä sanoi, mut en ole kyllä koskaan ollut niin häpeissäni ja surullinen. Itse olin selvinpäin.

Vierailija
27/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen edelleen naisilta haukkuja ulkonäöstäni. Lähinnä kasvojenpiirteistä, joille en ilman plastiikkakirurgiaa mahda mitään :( Tulee aina niin paha mieli. m27

Vierailija
28/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo sanoi, että hänelle on ihan sama mitä minä enää teen työpaikalla. Luuli kai voivansa irtisanoa minut ilman perusteita. No, itse hän sitten hiipi vähin äänin eläkkeelle parin vuoden kuluttua. Olihan siinäkin kärvisteleminen...

Vierailija
29/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini henkisen ja fyysisen väkivallan kokeneena olen kuullut kaikenlaista; pilasin hänen elämänsä (olin vahinkolapsi) ja minun tulisi juosta auton alle ja tappaa itseni (olin korkeintaan ensimmäisellä luokalla).

Mieheni suusta usein riitatilanteessa: olet samanlainen kun äitisi (äidin kanssa en ole vuosiin ollut tekemisissä hänen vaikean luonteen vuoksi).

Vierailija
30/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena (ja vieläkin) tosi herkkä itkemään.

Paras ystäväni(?), oli sanonut yläasteikäisenä selkäni takana, että itken, jotta saan tahtoni läpi. Se satutti pahasti, koska kärsin itkuherkkyydestä, ja todellakin olin lapsena oppinut, että itkullani en saavuta mitään.

Vierailija
31/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti et saa lapsia". Osui tietämättään aika arkaan paikkaan. Raivostuin niin totaalisesti, että tärisin sinä päivänä monta tuntia vihasta ja käytin about 6 tuntia siihen, että purin pahan oloni kaikkiin muihin. Eli itketin muita tuntemattomia tahallani netissä. Jälkeenpäin ehkä vähän hävetti, että laitoin saman pyörän pyörimään, mutta vain siten sain vihani purettua.

Vierailija
32/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen äitini sanoi minulle kun menin naimisiin, että olet sitten hylännyt minut.

Varhaisteini-iässä kaksi tyttöä salibandykerhossa sanoi minua jatkuvasti lehmän näköiseksi.

Kärsin, tunnen itseinhoa ja syyllisyyttä kummastakin "sutkauksesta" edelleen.

Vierailija
33/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini sanoi, että minusta on ollut pelkkää harmia syntymästäni saakka.

Vierailija
34/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot kyllä itsekkäin, paskin ja hulluin kenet tiedän! Et ikinä maailmassa löydä ketään, joka vois tykätä sinusta"

Väkivaltainen ex-mieheni aloitti lähes aina noilla sanoilla ennenkuin kävi päälle.

Vierailija
35/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivinen hetero, vaikka en edes ole hetero ::D

Vierailija
36/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat loukkaukset olen kuullut aviomieheni suusta eikä hän koskaan edes pyydä anteeksi.

Sama täällä, tsemppiä!

Vierailija
37/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, tsemppiä!

Ottakaa ero. Ei se helpotu ajan myötä. Ansaitsette parempaa.

Vierailija
38/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 14 vuotiaana normaalipainoinen henkilö. Harrastin paljon urheilua ja en ollut syyllistynyt rikoksiin, kuten en vieläkään. Luokalleni oli otettu yksi romani joka pilasi tunnelman kaikilta. Hänen ekat kuukautiset, huostaanotto, isän taponyritys oli niiiiin tärkeitä, ei meidän asuntolaina. Hän vattuili jo kasilla että en ole tarpeeksi kypsä (ai mihin??) ja yritti painostaa jättämään yläasteen kesken. IB-tutkinto on, sekä maisteri, pian toinen. Pieruterkut lähiöön.

Vierailija
39/50 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi fiksua kun ylennät heti itseäsi halveeraamalla muita

En ollut tehnyt tai sanonut mitään pahaa tälle naiselle. Totta kai voi tulla ilkeitä ajatuksia mieleen, kun mua yritetään alentaa. Tässä ei nyt ole kyse pitkä nainen/lyhyt nainen-asetelmasta.

Vierailija
40/50 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulun opettaja kysyi ihan tosissaan ajotunnilla, että olenko vammainen. Tuli paha mieli pitkäksi aikaa ja vieläkin tympii kun en sanonut rumasti takaisin.