Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukion aloittamisesta!

Vierailija
25.06.2017 |

Esikoinen on aloittamassa lukiota ja aika hurjalta tuntuu näin äidin näkökulmasta.
Kirjoja pitää ilmeisesti hankkia sekä e-kirjat että ainakin osittain tavalliset kirjat( poika tykkää sellaisia lukea enemmän, kuin tietokoneelta).
Koululta tuli selkeät ohjeet, millainen tietokoneen tulee olla ja siihen sopivat kuulokkeet tietty myös. Hintaluokka oli määritelty minimissään 400-500 tietokoneelle.
Koululla kävi ilmoittautumassa ja siellä oli paikalla opo, joka oli antanut nipun kirjallisia ohjeita ja erilaisia oppaita useita. Lukujärjestykset pitää tehdä kesän aikana kotona itse valmiiksi.
Kuulemma menee useampi ilta, niiden laatimisessa.
Poika pääsi sisään lukioon, mihin itse halusi ja keskiarvo, joka lukioon vaadittiin oli noi. 9. Eli aika hyvä lukio on kyseessä.
Koulu on aina mennyt teinillä ihan hyvin, mutta nyt hirvittää, miten mun haaveilija selviää tästä kaikesta.
Ymmärrän toki, että lukiossa opiskelu on omatoimista, mutta on kyllä omista lukioajoista muuttunut ihan älyttömästi.
Ja on siis myös tosi kallista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kurssit kannattaa buukata heti, parhaat menee sekunneissa.

Vierailija
2/3 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, kiitos vinkistä

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kurssit kannattaa buukata heti, parhaat menee sekunneissa.

Jep. Kun meillä aukesi kurssitarjotin toisen vuoden lukujärjestyksiin ryntäsin valitsemaan parhaat päältä migreenistä huolimatta. Siellä sitten silmät ristissä wilmassa väänsin...

N18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan