Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeintä mitä sinulle on sanottu?

Vierailija
25.06.2017 |

Mikä on ilkeintä mitä sinulle on sanottu ja kuka sanoi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet keihin olen ollut ihastunut ovat sanoneet että olen ruma. Eräs heistä haukkui myös laudaksi. Totta molemmat mutta se satuttaa kun sen kuulee jonkun toisen suusta. Ja vaikka mua on kehuttu monta kertaa myös kauniiksi, en voi enää uskoa niitä sillä taustalla ovat aina nuo "olet ruma"-kommentit joita en unohda koskaan.

Vierailija
42/50 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta koulukiusaamisesta huolimatta koin loukkaavimpana kerran, kun rautatieaseman kahvion nainen rupesi syyttämään, että olen juovuksissa tai aineissa. Olin tuossa iässä, 19, vielä täysraitis, ja nykyäänkin hyvin hillitysti vain vähän kerrallaan ja harvoin, juhlissa, syömässä tai joskus yksi saunasiideri, ei muuta. Oli vain pyöritty kaverin kanssa Helsingissä koko päivä ja kai mä olin vähän väsähtäneen näköinen. Ei meinannut myydä mulle kahvia sen takia! En ikinä Helsingissä käydessäni käynyt siinä kahviossa sen jälkeen niin kauan kuin se oli. Nyt Helsinki on muuttunut ja kahvion tilalla taitaa olla ihan jotain muuta. Mä koin todella loukkaavaksi sen, että minua luullaan narkkariksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sanoi joskus läskiperseeksi. En muista että se edes olisi enää siinä vaiheessaa paljoa tuntunut missään - eikä sitäpaitsi pitänyt paikkaansakaan. Eron aikaan hän myös haukkui, mutta silloin jo lähinnä nauratti, kun olin vaan niin onnellinen että pääsin eroon.

Nyt aikuisiällä veljeni on myös haukkunut ulkonäköäni, haukkui myös lapseni ulkonäköä myöten. Veljeni suusta olen myös saanut kuulla olevani tyhmä ja pukeutuvani huonosti. Hän on myös uhkaillut minua ja perhettäni "liivijengillä". Se loukkasi ja raivostutti kaikkein eniten.

Arvaatte varmaan, että veli on joutunut "älä vastaa"-osastolle.

Vierailija
44/50 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet keihin olen ollut ihastunut ovat sanoneet että olen ruma. Eräs heistä haukkui myös laudaksi. Totta molemmat mutta se satuttaa kun sen kuulee jonkun toisen suusta. Ja vaikka mua on kehuttu monta kertaa myös kauniiksi, en voi enää uskoa niitä sillä taustalla ovat aina nuo "olet ruma"-kommentit joita en unohda koskaan.

Vähän sama täällä, mutta mulle on kommentoitu nimenomaan liian isoista rinnoista. Olen lihava, ällöttävä, ei tollasta voi haluta, laihduta läski. Olen normaalipainoinen mutten nykyään iloitse muodoistani lainkaan. Neljä edellistä miestä, joihin ihastuin, vain torjuivat ja hakkuivat. En yritä enää, enkä näytä itseäni kenellekään.

Vierailija
45/50 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi/nuori niin äitini sanoi monesti (kännissä) että toivottavasti en saa ikinä lapsia; joskus syy oli se että olin niin paska ihminen etten lapsia ansaitsisi ja joskus se ettei halunnut minulle samanlaista paskaa kun oma äitiytensä on.

Hah, sain lapsia ja monta! Eikä ikinä tulisi mieleenkään heille sanoa vastaavaa.

Sit on muutama joka on käskenyt tappaa itseni: koulussa kiusaaja (en kyllä varsinaisesti koe olleeni koulukiusattu mutta yksi mulkvisti tällaista ja muuta paskaa heitteli). Töissä yksi asiakas käski ampua itseni kun vaan noudatin sääntöjä saadakseni pitää duunini.

Vierailija
46/50 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä oot ihan paska äiti" ja sen sanoo aviomies aina, kun riidellään. Olen ihan normi ja hyvä äiti. Mies on jostain syystä keksinyt, että tuon sanominen satuttaisi eniten.

Näin siis omasta mielestäsi.

Vierailija
47/50 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mikä tuli nyt mieleen, oltiin ehkä 12v ja tutustuttiin rannalla poikiin. Yksi oli kiinnostunut kaveristani ja toinen sanoi hänelle "no mut entäs toi blondi?" eli minä ja tämä poika vastasi "no ei nyt sitä, hyi!"

Tuli niin paha mieli kun olin pieni :( olen kyllä nykyään nätti ja harvoin kuulen mitään ilkeää.

Voi kyynel. Tiedätkö kuinka usein pojat kuulevat tuota tytöiltä? Eikä se siihen rajoitu, ihan aikuiset naisetkin hyihyttelevät ja ällöttyvät niin kovin helposti.

Vierailija
48/50 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee mieleen kaksi, jotka molemmat ovat siskoni suusta.

Tapasimme siskon kanssa vanhempiemme luona ja tulin suoraan töistä, joten minulla oli vähän paremmat vaatteet kuin mitä vapaa-ajalla käytän. Sisko katsoi minua ja sanoi: "Rumat koreilee vaatteilla."

Sisko tuli käymään kylässä kun asuin yksin, hän oli juuri muuttanut miesystävänsä kanssa yhteen. Keskustelun lomassa hän sanoi: "Yksin asuvat ovat itsekkäitä" tarkoittaen, että yksin asuvana olen itsekäs ihminen, joka ei osaa tehdä kompromisseja yms.

Vierailija
49/50 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ruma/oot ihan hirveen näköinen. Ihastukseni ovat nuo mulle sanoneet. Sanomattakin lienee selvää, etten enää tunnusta ihastustani kenellekkään kun vastaus on aina tuollainen :(

Vierailija
50/50 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivinen hetero, vaikka en edes ole hetero ::D

Homoseksuaalien loukkaussanasto on jotenkin lutuista.

t: hetero