Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penis hilseilee, mikä vialla?

Vierailija
25.06.2017 |

Hei!
Minulla alkoi noin puoli vuotta sitten kiusallinen vaiva. Terskaan alkoi muodostua hilsettä. Penis hilseilee masturboidessa ja hilsettä kertyy myös esinahan alle jolloin siitä muodostuu smegman tapaista töhnää. Pidän hyvää huolta hygieniasta joten hygienian puutteesta ei ole kyse. Olen käyttänyt Bepanthenia ja se hieman lievittää hilseilyä mutta ei poista kokonaan ja sama meno jatkuu heti jos lopetan rasvan käytön. Minulla ei ole muutoin kuivaa ihoa. Voiko kyseessä olla joku sukupuolitauti vai mikä? Onko kellään kokemusta ja tietoa tästä. Hieman huolettaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako terskan alueella valkojäkälää? 

Tuuleta mulkkuasi aina kun voit; hautuu vaatteiden sisällä . Alusvaatteitasi on mahd..pesty pyykin pesuaineilla/ - aineella, jotka/joka ärsyttävät (ärsyttää)  penistäsi.

Vierailija
22/27 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus uudessa suhteessa oli paljon imua päällä niin jos parix PV muija imi kassit tyhjiksi niin terskan iho oli tosi ohutta varmaan ton tapaista mutta meni ohi kun suhde arkipäiväistyi ja into katosi akalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään bebantheenia, rypsiöljy parempi.

Vierailija
24/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairastunut harvinaiseen kalansuomu tautiin, joku aamu heräät ja olet ahven!

Vierailija
25/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sairastunut harvinaiseen kalansuomu tautiin, joku aamu heräät ja olet ahven!

Hiivast tehty ahven

Vierailija
26/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti vian olevan peniksessä. 

Vierailija
27/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen luokan DIAPETEStä pukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi