Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä surusta, harmituksesta, v*tutuksesta pääsee yli, kun

Vierailija
25.06.2017 |

viimein tajuaa, että kerran on ollut juuri sellainen mies mitä mieheltä toivoo, mutta omaa tyhmyyttään on sen menettänyt??
Oli käsissä just se mitä haluaa, mutta ei ymmärtänyt. Miten mä olinkin niin tyhmä!?
Ei voi ihmistä kaduttaa enempää.
Kertokaa, miten tästä pääsee yli.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kanssa toimit viisaammin.

Vierailija
2/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kanssa toimit viisaammin.

Just niiden seuraavien kautta olen tajunnut, että se oli se, jonka olen aina halunnut ja joka olisi pitänyt pitää...

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Haikaileminen on hukkaanheitettyä energiaa. Uusia tilaisuuksia tulee, jos niitä hakee, joten pyri siihen, äläkä jää jossittelemaan!

Vierailija
4/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on. Haikaileminen on hukkaanheitettyä energiaa. Uusia tilaisuuksia tulee, jos niitä hakee, joten pyri siihen, äläkä jää jossittelemaan!

Nimenomaan, se on hukkaan heitettyä energiaa ja haluaisinkin siitä siksi eroon. On vaan niin vaikea päästä yli tästä katumisesta.

Olen jo uudessa suhteessa ja meillä on lapsikin. Suhde on ihan hyvä, mutta silti mulla aina pistää sydämessä, kun edes ajattelen tai näen kuvan siitä toisesta. Oikein sellainen itseinho nousee, että mitä teinkään!

Turhauttavaa, kun haluaisin vain olla ja unohtaa.

Ap.

Vierailija
5/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan rypemällä siinä. Tai itseäs syyttelemällä. Elämä opettaa!

Vierailija
6/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikostasi voisi kuvitella että joku on suunilleen kuollut mutta kyse onkin jostain exästä! No kaikki on niin suhteellista..

Vierailija
7/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se suhde olisi tarkoitettu onnistumaan, niin ei sitä mikään olisi pilannut.

Vierailija
8/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ainakaan rypemällä siinä. Tai itseäs syyttelemällä. Elämä opettaa!

Sanokaa niitä vinkkejä miten päästä tästä rypemisestä ja syyttelemisestä, kun en mä enää tiedä mitä tehdä. Mikään ei auta, aina sama katumus lopulta iskee päin näköä. Hyvällä tuurilla menee kuukausia suht hyvin, mutta sitten se aina sieltä vittumaisesti hiipii esiin ja ei lähde vaikka mitä tekee.

Ap.

Vierailija
9/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Niin ymmärrän sinua. Itselleni kävi samalla tavalla. Pidin toista itsestäänselvänä ja olin muutenkin vaikea ja hankala. Hänen jälkeensä kukaan ei ole tuntunut miltään. Erosta on jo aikaa ja silti sattuu.

En haluaisi enää ajatella koko ihmistä, mutta en voi tunteilleni mitään.

Tsemppiä meille!!!

Vierailija
10/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin teidän suhde loppui? Mieti niitä syitä niin se voi auttaa. Mitä toinen teki ettei ollut sulle sopiva, mitä itse teit ettet ollutkaan hänelle sopiva?

Vierailija
11/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Niin ymmärrän sinua. Itselleni kävi samalla tavalla. Pidin toista itsestäänselvänä ja olin muutenkin vaikea ja hankala. Hänen jälkeensä kukaan ei ole tuntunut miltään. Erosta on jo aikaa ja silti sattuu.

En haluaisi enää ajatella koko ihmistä, mutta en voi tunteilleni mitään.

Tsemppiä meille!!!

Vierailija
12/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että tässä kirjoittaa pienen lapsen äiti. Äitinä et koe jotain exää noin lapsellisia tunteita. Provo taitaa olla.

Vierailija
13/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että tässä kirjoittaa pienen lapsen äiti. Äitinä et koe jotain exää noin lapsellisia tunteita. Provo taitaa olla.

Vaikka mä olen äiti, niin silti mä olen ihan tavallinen ihminen, jolla on ihan tavalliset tunteet. Et uskokaan kuinka paljon olen toivonut ja yrittänyt, etten menneitä ajattelisi. Ärsyttää vain niin paljon, kun tajuaa, että teki virheen eikä sille enää voi mitään. Jotenkin vain pitäisi voida unohtaa ja antaa itselle anteeksi tehty moka. En vaan enää tiedä miten.

Ap.

Vierailija
14/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mä olen äiti, niin silti mä olen ihan tavallinen ihminen, jolla on ihan tavalliset tunteet. Et uskokaan kuinka paljon olen toivonut ja yrittänyt, etten menneitä ajattelisi. Ärsyttää vain niin paljon, kun tajuaa, että teki virheen eikä sille enää voi mitään. Jotenkin vain pitäisi voida unohtaa ja antaa itselle anteeksi tehty moka. En vaan enää tiedä miten.

Ap.

Keskity nyt hyvä ihminen lapseesi ! Ei oo todellista !

Vierailija
15/15 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Keskity nyt hyvä ihminen lapseesi ! Ei oo todellista !

Just nyt se nukkuu.

Miksi mä edes vastaan tällaiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi