Toimiiko äitini väärin? Yrittää opettaa väkisin nostamaan koiraa oikealta puolelta...
mutta se ei onnistu minulta millään. Nostan koiran automaattisesti niin, että sen pää on minusta katsoen vasemmalla puolella, ei oikealla. Silti huutaa naama punaisena, että olen oikeakätinen että minun täytyy nostaa oikealle puolelle, vaikka selvästi se tuottaa vaikeuksia minulle.
Miten saisin hänet ymmärtämään että en osaa nostaa koiraa hänen opettamalleen puolelle?
Kommentit (27)
Mä en ole IKINÄ kuullut, että sillä olisi MITÄÄN väliä, miten päin koiraa nostaisi!
Onko väliä onko koira pieni vai iso? Toki koiraa on joskus pakko nostaa, eläinlääkärin pöydälle esim, mutten tosiaankaan ikinä elämässäni ole kuullut että sillä olisi jotain väliä että kumpaan suuntaan koiran pää on. Ja olen kasvattanut koiria jo ainakin parikymmentä vuotta ja ennen sitäkin ollut niiden kanssa aina tekemisissä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koiria pitää nostella. Niiden pitää tottua kaikenlaisiin käsittelyihin. Esim. Eläinlääkärillä joutuu nostaa tutkimuspöydälle, autoon voi joutua nostaa. Ulkona voi joutua nostaa jostakin syystä.
Milläs nostat jos koira painaa yli 60kg. Lattialla on ell meidän sessen tutkinut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole IKINÄ kuullut, että sillä olisi MITÄÄN väliä, miten päin koiraa nostaisi!
Onko väliä onko koira pieni vai iso? Toki koiraa on joskus pakko nostaa, eläinlääkärin pöydälle esim, mutten tosiaankaan ikinä elämässäni ole kuullut että sillä olisi jotain väliä että kumpaan suuntaan koiran pää on. Ja olen kasvattanut koiria jo ainakin parikymmentä vuotta ja ennen sitäkin ollut niiden kanssa aina tekemisissä!
On pieni koira.
Pointtina ei ehkä ole täysin kummalla puolella se pää on vaan, että kummalla kädellä nostan sen. Hänelle (äidilleni) on hyvin tärkeää että teen sen oikealla, mikä on asioiden nostamisessa se huonompi käsi, se lähinnä tukee. Asia ärsyttää minua todella paljon. Ja sanottakoon äitini on hyvin vahvaluonteinen ihminen jolle ei sanota vastaan.
Mielestäni äitisi toimii väärin. Jokin ihme päähänpinttymä että pitäisi tehdä kaikki oikealla..m
Sanoisin, että on tyhmää pakottaa vaihtamaan puolta.
Se olisi ainakin minulle sama kun yrittäisi pakottaa minut kirjoittamaan vasemmalla kädellä=sula mahdottomuus.