WT meni ihan vaikeaksi, kun tuli näyttämään Teema-astioitaan
Vielä vaikeammaksi se meni kun kerroin, että niitä olisi saanut ihan käteiselläkin ostettua, ettei olisi tarvinnut velaksi ostaa. Kai se on pakko esittää, kun on se asuntolainakin ja kaikki??
Kommentit (22)
Mun maisterimummolla oli Kiltaa ja minulla eriväristä Teemaa, Kiltaa, Runoa ja Paratiisia.
Muutenkaan ei kuulu tyyliin esitellä materiaa, henkiset arvot ovat tärkeämpiä meidän suvussa.
Tässä provossa, se siis tuli sun luo vartavasten näyttämään asioitaan? Keksi parempi 0/5
Leveilläänkö astioillakin? Mitähän seuraavaksi? Tyhjillä kaljatölkeillä?
Niin yläluokkaista.
Sanoitko että ne on 120 v. ennen kuin laina astioitten ostamiseen on maksettu?
Vain naiset voivat saada aikaan katkeruutta ja vihaa sisältävän keskustelun astiastoista.
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset voivat saada aikaan katkeruutta ja vihaa sisältävän keskustelun astiastoista.
Ei "naiset", vaan tuo yksi Teema-hullu. Suurinta osaa naisista ei kiinnosta.
Olisi edes royal Doulton käsinmaalattuine talvioineen. Siinä naapurille näytettävää.
Wt jolla on omistusasunto. Aikamoinen wt...
Minä en osta koskaan mitään käteisellä ellei ihan pakko. Käteinen on kalleinta mahdollista rahaa. Lykkään maksujani niin pitkälle kuin mahdollista, ja ostan kaiken luotolla. Maksuaikaakin käytän jos sen kustannukset jäävät alle pääomalle saatavan tuoton (todellinen korko alle 3%)
Vierailija kirjoitti:
Wt jolla on omistusasunto. Aikamoinen wt...
Niin mutta kun Ap:lla on vuokralla asuessa säästynyt niin paljon rahaa, että omistaa varmaan ihan Iittalan lasitki (käteisellä maksetut).
Vierailija kirjoitti:
Olisi edes royal Doulton käsinmaalattuine talvioineen. Siinä naapurille näytettävää.
Royal Doultoninkin omistaa nykyisin Fiskars Group. Lisääkö arvostusta vai vähentääkö, mitähän Hyasintti Bukee sanoisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royal Doultoninkin omistaa nykyisin Fiskars Group. Lisääkö arvostusta vai vähentääkö, mitähän Hyasintti Bukee sanoisi?
Samoin Waterford kuuluu nykyisin Fiskarsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sillä merkitystä kuka/mikä firman nykyään omistaa, jos Viktorian aikakauden tuotteesta puhutaan. Maksaahan ne vanhat Arabiatkin nykyisin...
Hitto että on palstan taso pohjamudissa.
Siis miksi olisi tullut näyttämään jotain astioita? Mitä tuo höpinä jostain velaksi ostamisesta on? Liian outo provo. Ennen kaikkea, miksi olisi mennyt vaikeaksi!
monella rikkaalla on platinum kortti, jonka käyttöraja on korkeampi, kuin moni tienaa vuotessa. onko noloa ostaa velaksi tuollaisella kortilla?
Minä menen kanssa ihan vaikeaksi, kun näytän ihmisille astioitani. On se niin jännää puuhaa!
Mikä teema -jankkaaja tänne palstalle on pesiytynyt??
No olipas moloa...