Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei taida kovin monia miehiä panettaa puolisonsa kuukautisten aikaan, kun naiset on niin hyvin pakattuja yöaikaan. Pyyhkeet ja kaikki.

Vierailija
25.06.2017 |

On siinä miehellä hommaa päästä hommiin. 😊

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei yksikään kiimaääliö ala menkkojen aikana pökkimään! Jos ei voi muutamaa päivää odottaa niin olkoot ilman.

Silloin pökitään kun pökittää.

Vierailija
22/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pyyhettä sitten ainakin tarvitaan, kun aletaan harrastaa seksiä. Ei se tietysti minulta pois ole, jos joku tykkää nukkua verisellä patjalla.

Ap:n kannattaisi siirtyä miehiin tai vaihdevuosi-iän ohittaneisiin naisiin, niin ei ole tällaisia huolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap! Mua kiinnostaisi että minkälainen ihminen tekee tällaisen aloituksen! Voisitko vähän kuvailla itseäsi? Esim.ikä, sukupuoli, ulkonäkö, naimisissa/sinkku, lapsia?

Arvaan ap:n puolesta, 13 v, poika, vaatimaton, sinkku, lapsi itse.

Vierailija
24/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus taitaa olla jonkun naisettoman vanhanpojan näppäimistöltä. Asiaa ajatellaan taas vain miehen kannalta. Ap:n sympatiat ovat miehen puolella, joka joutuu olemaan päivän tai kaksi ilman, viis siitä naisesta, jolla on tosi epämukava olo.

Ehkä niitä on semmoisiakin jotka kuvittelevat että ne kuukautisvuodotkin päästellään ihan tarkoituksella silloin kun itse haluaa, ja se pakkaaminen on vain laiskuutta kun ei viitsitä mennä vessaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi