Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävakaa persoonallisuus,ura ja äitiys

Vuoden valvonut mama
25.06.2017 |

Olen kaikinpuolin kunnollinen pienen lapsen äiti ja puoliso. Minulla on vakituinen hyväpalkkainen työ ja elämän pitäisi olla mallillaan.

Lapsivuoden vähät unet on ilmeisesti laukaisseet omat lapsuudentraumani pintaan ja toisinaan saan hyvinkin pahoja, mutta lyhyitä kiukkukohtauksia.

Olen menossa asiasta lääkäriin, mutta pelkään, että onko mahdollinen diagnoosi persoonallisuushäiriöstä syy ottaa lapsi pois minulta(sijoitus) sekä tuleeko dignoosista haittaa myöhemmin esimerkiksi työelämässä?

Eniten pelottaa, että nyt kun haen apua niin menetänkin kaiken. Hullun leimanhan olen jo sukulaisilta saanut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan työterveyslääkärille mene. Minä tyhmä menin samantyyppisessä tilanteessa ja kyllä se vaikuttaa työelämässä. Urakehitys tyssäsi siihen kaikista työnantajan tekemistä kaavailuista ja omasta innostanI huolimatta.

Vierailija
2/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kyllä Terveystaloon lääkäriin, mutta en työterveyteen. Ne varmasti kyllä näkevät tiedot vai?

Hirveästi ei ollut vaihtoehtoja, Mehiläinen tai Terveystalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan työterveyslääkärille mene. Minä tyhmä menin samantyyppisessä tilanteessa ja kyllä se vaikuttaa työelämässä. Urakehitys tyssäsi siihen kaikista työnantajan tekemistä kaavailuista ja omasta innostanI huolimatta.

Miten on mahdollista? Kyllä työterveyshuollollakin on salassapitovelvollisuus.

Vierailija
4/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaihtanut ehkäisyä tms?

Vierailija
5/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisynä on hormoniton vaihtoehto joten siitä ei ole kyse.

Yksinkertaisesti otin liian ison askeleen kun siirryin työelämään takaisin ja lapsi valvotti(valvottaa) kaikki yöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi