Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet ollut suhteessa psykopaatin/narsistin kanssa, niin miten

Vierailija
25.06.2017 |

suhde alkoi ja kuinka pian oireet ilmeni? Miten pääsit eroon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa kehonkieltä, valehteleeko, miten reagoi kun sanot tekeväsi jotain, vaikuttaako kontrolloivalta, mustasukkaiselta tms.jos vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se on ainaki iso varotusmerkki. Narsistit usein charmikkaita ja todella eloisia ensitapaamisella. Kehuuko paljon omilla asioillaan, antaako puheenvuoroja, kääntääkö puheet itseensä jne, vaikuttaako epävarmalta lookistaan ja onko (jatkuvasti) huomionhakuinen. Silmistä näkee kans paljon :)

Vierailija
2/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta kesti, että hulluus alkoi. Sitä sitten jatkui ja jatkui, kunnes minä neljän vuoden jälkeen lähdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointi erottaa narskun ja ei narskun.

Yrittää saada siis kieroilemalla toisia tekemään itse haluamaansa.

Voi alkaa aikaisemmin tai myöhemmin.

Vierailija
4/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa melkein heti, jos haluaa ymmärtää huomaavansa. On vaikea lähteä jos toista rakastaa niin paljon, et luulee pystyvänsä muuttamaan ihmisen kokonaan "terveeksi". Mutta ei niin käy. Ota ero ja pian! Elämä jatkukoon :)

Vierailija
5/5 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pohjimmiltaan epävarma ja jännittäjä. Kyseli alussa, kelpaako hän minulle ja miksi juuri hän. Eli tarvitsi vakuutteluja itsestään. Minua jotenkin yli-ihaili ja kiinnostus liiallista. Olen kuitenkin elänyt kaksi pitkää suhdetta aiemmin normaaleitten miesten kanssa, joten vertailupohjaa oli.

Puheet käänsi itseensä, oli ollut kaikenlaista mahdollisuutta elämässä, mutta joku perustelu aina löytyi, miksei ollut toteuttanut niitä.

Jo alussa vankat suunnitelmat tulevaisuudellemme ja olisi halunnu ttehdä minut heti raskaaksi (sitominen).

Ammatillisesti koki olevansa ylivertainen muihin nähden, mutta ei kuitenkaan käynyt töissä.

Kärsi erilaisista vaivoista (psykosomatiaa) ja käytti lääkkeitä. Kun otti viinaa ja sen käyttö yltyi, tuli mielipuoleksi.

Myöhemmin paljastui huijauksia, varastelua ja aika rankkoja valheita.

Mietin pitkään suhteen lopettamista ja yksi päivä tänä vuonna sen tein.

Alkoi heti etsiä uutta naista deiteissä ja on omasta mielestään luotettavaa ja mukavaa seuraa. Jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan