Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään jotka suurentaneet/ korjanneet rintojaan? Kysymys!

N22v
24.06.2017 |

Oon 5 vuotta tätä miettinyt. Kuinka helposti rinnat saa korjattua jos nännit kaartuvat liikaa sivuille? Ajattelin samalla että suurentaisi rintoja C-kuppiin, eli ei mitenkään överi-isoiksi. Mitä pitää ottaa huomioon? Ja voitteko suositella jotain klinikkaa ja miksi? Ja mitä klinikkaa ETTE suosittele? Saako niistä muuten hyvinkin aidon näköiset ettei heti näy/tunnu että on silikonit? Olen kuulut että onnistuisi. Vain asiallista kommentointia kiitos, ettei ketju poistu! :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nainen, jolla on implantit, voi olla siro. Implanttien ei tarvitse olla "suuret lollot".

Vierailija
22/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, ja mun mielestä C-kupin rinnat eivät ole suuret lollot. Jos tahtoisin sitä suuremmat, se näyttäisi karmealta. Ätinikin on hoikka, ja hänellä luonnostaan C-kupit, samoin 17v pikkusiskollani (joka myös hoikka) eivätkä näytä miltään karmean isoilta lolloilta. Miten muuten korjaus onnistuu lun nännit kaartuvat sivuille? Ei ole ketunnokat, pyöreähköt ja kiinteät rinnat muuten, mutta se että nännit kaartuvat sivuille (ulospäin) häiritsevät. Myös mun A-kupit häiritsevät, tahtoisin alkaa käyttää nättejä mekkoja ja korsetteja yms vaatteita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, ja mun mielestä C-kupin rinnat eivät ole suuret lollot. Jos tahtoisin sitä suuremmat, se näyttäisi karmealta. Ätinikin on hoikka, ja hänellä luonnostaan C-kupit, samoin 17v pikkusiskollani (joka myös hoikka) eivätkä näytä miltään karmean isoilta lolloilta. Miten muuten korjaus onnistuu lun nännit kaartuvat sivuille? Ei ole ketunnokat, pyöreähköt ja kiinteät rinnat muuten, mutta se että nännit kaartuvat sivuille (ulospäin) häiritsevät. Myös mun A-kupit häiritsevät, tahtoisin alkaa käyttää nättejä mekkoja ja korsetteja yms vaatteita. Ap

Sinun kannattaa varata aika (maksuttomaan) konsultaatioon. Kirurgi osaa kertoa parhaiten miten voit saavuttaa haluamasi lopputuloksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme