Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko kun Staci Cole oli internetin yksi feikatuimmista jenkkipissiksistä?

Vierailija
24.06.2017 |

https://omgfuckmylife.files.wordpress.com/2011/10/stacicole.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b9/88/d3/b988d36d4bf0241b18b1…

Muistan elävästi kun katselin tuon kuvia ja jopa tulostelin niitä netistä, vertailin itseeni ja yritin meikata kulmakarvat samanlaisiksi kuin hänellä :D Kaveri itse asiassa kehuikin heti kulmakarvojani, kun olin nyppinyt ja meikannut ne tuollaisiksi.

Millaisia muistoja teillä on Staci Colesta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan tämmöisestä tyypistä. N28

Vierailija
2/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, no ainakin demittäjien keskuudessa oli tunnettu, hänestä tehtiin useita keskusteluja. Sä et varmaan ollut demittäjä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neve höörd.

Vierailija
4/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun galtsun wiwwe tjsp. luuli galtsussa et toi oli oikeasti kiinnostunut siitä. Kun joku oli tehnyt ton kuvilla feikkiprofiilin :D

t. n88

Vierailija
5/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no ainakin demittäjien keskuudessa oli tunnettu, hänestä tehtiin useita keskusteluja. Sä et varmaan ollut demittäjä?

ap

Juu, en ole ollut demittäjä, enkä ole näköjään jäänyt paljostakaan paitsi, jos tää oli joku isokin juttu. N28

Vierailija
6/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää The Dirtyn "Nik's girl" tai joku sinnepäin? Jos on niin muistan hänet kyllä sieltä mutta en tiennyt että oli täällä meilläkin jotenkin huomioitu. Demitin jonkin verran.

Vierailija
7/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun galtsun wiwwe tjsp. luuli galtsussa et toi oli oikeasti kiinnostunut siitä. Kun joku oli tehnyt ton kuvilla feikkiprofiilin :D

t. n88

Joo Wiwwen muistan minäkin ja myös sen, että kuvitteli tuon olevan kiinnostunut hänestä. Taisi olla aika kova pala, kun demittäjät sai tietää asiasta :D Oli pojalla melkoiset suuret luulot itsestään. Noloa.

ap

Vierailija
8/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on demittäjä?

Vierailija
9/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää The Dirtyn "Nik's girl" tai joku sinnepäin? Jos on niin muistan hänet kyllä sieltä mutta en tiennyt että oli täällä meilläkin jotenkin huomioitu. Demitin jonkin verran.

Googlasin itse ja olikin Brock's chick. En tiedä miksi muistan tällaisia asioita edes etäisesti...

Vierailija
10/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin täältä av-palstalta, että on ollut jossain tuollaisessa ohjelmassa.

Tosin ei tainnut olla Nik's girl vaan Brock's girl? Vai mitä nuo Nik ja Brock tarkoittaa? ovatko sama vai eri tyyppi.

ap

Vierailija
11/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on demittäjä?

Sellainen, jolla on tunnus demi.fi:hin, vastailee muiden kysymyksiin demi.fissä / tekee itse sinne keskustelunavauksia.

ap

Vierailija
12/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi nainen kyllä kaunis.

Minäkin muistan hänet, oli ii2:ssa nikillä ^cole^ ja kaikki pojat kuolasivat luullen että oli aito käyttäjä. Ihmettelen kyllä, kuinka tyhmiä olivat että luulivat suomalaiseksi.

Vierailija
13/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten se Wiwwen kuvitelma tuli julkiseksi? Oliko kirjoittanut demiin tuosta vai oliko ne jossain nettisuhteessa? ii2 ja irc-galleriassa muistaakseni sai laitettua että "parisuhteessa käyttäjän X kanssa" niin oliko Wiwwellä siinä Stacin feikkikäyttäjän profiili vai mitä?

Mä haluan tietää :D

ap

Vierailija
14/14 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai mistäs sitä tietää, oliko Wiwwe itse tehnyt Staci Colen kuvilla feikkitunnuksen ja lisännyt parisuhteeseen kanssaan, jotta voisi uskotella muille, että hänellä on niin kaunis tyttöystävä.

ap