Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsekkaako naiset miesten varustukset sekasaunassa?

Vierailija
24.06.2017 |

Itse en ainakaan pistäisi ollenkaan pahaksi, vaikka nuoret naiset katselisivat munaani saunassa. Onko pääkaupunkiseudulla yleisiä sekasaunoja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset katsoo ainakin, kun minun 22 cm pitkä ja 14 cm ympärys mittainen seisoo.

Vierailija
2/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset katsoo ainakin, kun minun 22 cm pitkä ja 14 cm ympärys mittainen seisoo.

Jonnen päiväuni, mutta jos ois totta, niin:

Miksi se siellä sekasaunassa seisoo? Saunassa saunotaan ja seisottamiset hoidetaan sitten ihan muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sekasaunoja. Ei nuoret timmit naiset käy saunassa. Yöks!

Vierailija
4/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä löysästä kikkelistä tiedä, millainen se on tositoimissa.

Jos jollain seisoo saunassa, poistun saman tien.

Vierailija
5/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerpan koko EI KERRO MITÄÄN.

Vierailija
6/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tsekkaavat. Olisi absurdia ajatella mitään muuta.

Vierailija
7/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli on pelkkä sosiaalinen konstruktio, joten sekasaunakin on vain mielikuvituksen tuote.

Vierailija
8/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sekasaunoja. Ei nuoret timmit naiset käy saunassa. Yöks!

Ei tarvitse olla timmi. Laihaläskikin saa ihailla. :)

Vierailija
9/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se siellä sekasaunassa seisoo? Saunassa saunotaan ja seisottamiset hoidetaan sitten ihan muualla.

Pikemminkin: Miksi ei seisoisi? Itse olen ainakin jättänyt menemättä sekasaunaan juuri siksi, että minulla stondaisi siellä. Taitaa olla homoja ne sekasaunamiehet, jos kerran ovat taikinamodessa.

Vierailija
10/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tsekkaa. Minusta on muuten kiva katsoa.

En ole enää niin nuori.

Vierailija
11/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään yleensä tuijottamaan pysähtyneenä miesten haaroväliä. Sitten juoksen oksentamaan.

Vierailija
12/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea lämpötila lisää verenkiertoa, joka aiheuttaa erektion.

-sama

Vierailija
13/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisin sekasaunassa, varmasti tsekkaisin. Yrittäisin tehdä sen mahdollisimman huomaamattomasti, mutta varmaan se kuitenkin huomattaisiin. En vain voisi olla katsomatta, olen utelias luonne :D

N 35

Vierailija
14/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään yleensä tuijottamaan pysähtyneenä miesten haaroväliä. Sitten juoksen oksentamaan.

Jäbällä on bulimia jo sairaalloinen homofobia, johon liittyy voimakas raiskatuksi tulemisen pelko :D

Vierailija
15/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävisin sekasaunassa, varmasti tsekkaisin. Yrittäisin tehdä sen mahdollisimman huomaamattomasti, mutta varmaan se kuitenkin huomattaisiin. En vain voisi olla katsomatta, olen utelias luonne :D

N 35

Mikset sitten käy sekasaunassa?

Vierailija
16/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani sanoi, että sauna on pyhä paikka, mutta suihku ei.

Vierailija
17/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jäävät haavi auki ihmettelemään jos jollain seisoo saunassa, ihmettelevät lähinnä sun mielikuvitusta joka sen seisokin aiheuttaa.

Toki katson kun näytillä on, ei siinä lerpussa peniksessä nyt mitään ihmeellistä nähtävää ole, niitä on 12 tusinassa.

Vierailija
18/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jäävät haavi auki ihmettelemään jos jollain seisoo saunassa, ihmettelevät lähinnä sun mielikuvitusta joka sen seisokin aiheuttaa.

Toki katson kun näytillä on, ei siinä lerpussa peniksessä nyt mitään ihmeellistä nähtävää ole, niitä on 12 tusinassa.

Ei siihen paljoa mielikuvitusta tarvita.

Vierailija
19/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että tulee vilkaistua. Mutta, kuten tässäkin on todettu, ei velton munan koosta voi päätellä, millainen se on seisovana. Eikä munan koosta missään asennossa, millainen mies muuten on sängyssä.

Vierailija
20/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä löysästä kikkelistä tiedä, millainen se on tositoimissa.

Jos jollain seisoo saunassa, poistun saman tien.

Naisen kanssa käyn toisinaan saunassa. Asutaan siis erillään. Kuitenkin pari kertaa on alkanut keulimaan saunassa. Eka kerran kun niin kävi niin totesin vain että tuota haluttaa. Minä ja muna kun voidaan olla eri mieltä. Kuitenkin kun se siinä monta minuuttia seisoi niin se vaikutti naiseen myös. Pukuhuoneessa ja toiminta oli nopeaa. Kyllä muuten kiihottunut nainen voi saada alle minuutissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan