Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tupakoi sisällä! Ei lopeta vaikka olen kieltänyt. Mitä tehdä, auttaisko lasu?

vihainen vaimo
24.06.2017 |

Mies polttaa kielloista huolimatta "pannuhuoneessa". Meillä on kaksi pientä lasta. Tupakanhaju kulkeutuu sieltä kuitenkin muualle kotiin. Joskus olen jopa haistanut herätessäni, olessani vielä sängyssä yläkerrassa, että nyt se on taas polttanut siellä pannuhuoneessa. Voi että ärsyttää! Arvatkaa olenko asiasta sanonut monta kertaa. Voinko tehdä asiasta lasun?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta eri asuntoon. Tupakansavu on haitallista ja ajattele lapsia.

Vierailija
2/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pökäle, lasulla saatat myös itse menettää oikeudet lapsiis kun oot noin saamaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo

Vierailija
4/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni rantamökki kotimme läheisyydessä. Mies polttaa siellä olohuoneessa. Se haju on ihan kaamea.  Ihan pilalle menee koko mökki. Olen kieltänyt viemästä lapsia sinne ollenkaan.

Vierailija
5/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: mies ei tarvi lupaasi röökaamiseen.

Vierailija
6/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska provo

Valitettavasti ihan totta koko juttu.

Meillä on mennyt miehen kanssa tosi huonosti jo pitkään, ja mies on "heittäytynyt" ihan täysin idiootiksi. Saan vain huudot jos sanon mielipiteeni tuosta tupakoinnista.

Ajattelen, että pitäisköhän mun lopettaa miehen "suojelu" ja "kulissien ylläpito" ja kertoa vaan kaikille nuo tyhmyydet mitä mies tekee. Auttaisko julkinen nöyryytys?

Vierailija
7/28 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: mies ei tarvi lupaasi röökaamiseen.

Mies ei myöskään saa pakottaa vaimoa ja lapsia hengittämään tupakansavua. Eikö se ole kiellettyä?

Lasun paikka?

Vierailija
8/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu? Hahhah, siinä menis niin sanotusti lapset pesuveden mukana.

Vierailija
9/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä muuttaisin muualle. En todellakaan jäisi tuhoamaan lasten terveyttä idioottimiehen takia. Jos mies on noin tyhmä, ei hän voi olla kummoinen aviomies tai isä. Eihän hän ajattele lasten parasta tässäkään asiassa.

Mikset sä muuta?

Vierailija
10/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihainen vaimo kirjoitti:

Mies polttaa kielloista huolimatta "pannuhuoneessa". Meillä on kaksi pientä lasta. Tupakanhaju kulkeutuu sieltä kuitenkin muualle kotiin. Joskus olen jopa haistanut herätessäni, olessani vielä sängyssä yläkerrassa, että nyt se on taas polttanut siellä pannuhuoneessa. Voi että ärsyttää! Arvatkaa olenko asiasta sanonut monta kertaa. Voinko tehdä asiasta lasun?

No herranen aika, otat eron! Tupakointi on niin so last season.

Vierailija
11/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joskus kuitenkin kyseist miestä rakastanut niin paljon että hankit kaksi lasta. Oletteko naimisissa, oletko sinä ja hän luvanneet rakastaa toisianne? Lastensuojeluyksiköt ovat useimmissa kunnissa jo nyt ylityöllistettyjä. Missä se ennen poltti tupakkansa? Polttiko oma äitisi tai isäsi tai miehen vanhemmat kun olitte pieniä, ja jos poltti  niin missä?

Vierailija
12/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy tupakoimista lasten lähellä, eikä kenenkään pitäisi. Ihmettelen kuitenkin vanhempia, jotka ovat hysteerisiä tupakasta, mutta surutta syöttävät lapsille sellaista ruokaa, joka sairastuttaa ja pilaa terveyden. Sokeriakin lapset syövät hurjia määriä ja vanhemmat vielä puolustelevat sitä.

Enkä vertaa tupakkaa ja sokeria keskenään, ne ovat molemmat omalla tavallaan haitallisia.

Vierailija
13/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten mielenkiintoinen muutos kulttuurissa. Ei tarvitse mennä montaa vuosikymmentä taaksepäin kun oli vielä ihan normaalia tupakoida sisällä. Lähes missä tahansa on ollut ihan ok tupakoida.

Ja nyt ollaan huostaanottamassa lapsia savun hajun takia.

Vierailija
14/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuohon tarvitaan misu.

Eli miestensuojeluilmoitus

Vierailija
15/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
16/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla on ollut aikoinaan mahdollisuus valita tupakoimaton tai tupakoitsija. Luulitko että lopettaa kun pyöräytät pari mukulaa.

Vierailija
17/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kaksi aikuista ihmistä. Miksi ette selvitä asiaa itse?

Lasu ei ole tarkoitettu hoitamaan parisuhteen erimielisyyksiä. Sitä varten on tarjolla esim pariterapiaa.

Toki jos olet niin avuton että oikeasti tarvitset tällaisessa tilanteessa lastensuojelun apua, voi olla parempi että lapsesi otetaan huostaan.

Vierailija
18/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin juuri toiseen ketjuun, että hypnoosilla pääsee tupakasta eroon.

Vierailija
19/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitää aikuisena ihan itse ottaa vastuu, eikä huudella lasua. Se miten hoidat asian on sinun päätettävissä. Olet aikuinen.

Vierailija
20/28 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa on ikävä kyllä lapsia, jotka oikeasti ovat sietämättömän huonoissa oloissa. Älä kuormita lastensuojelua.