Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pyytää kaupan kassan numeroa?

Vierailija
24.06.2017 |

Se ei ole niin helppoa miltä kuulostaa kun ympärillä on kymmeniä kiireisiä ihmisiä.Auttakaa?Vai ujuttaakko lappu missä on oma nro?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on työpaikka, ei seuranhakupalvelu. Sain parhaimmillaan viisi numeroa päivässä viime kesänä, ei ollut kivaa, kun sitten seuraavalla kerralla joku torjuttu hopeakettu tai kilttimies tulee ärjymään, kun en häntä huolinut. Olen ollut varattu jo yli kaksi vuotta, joten en tosiaankaan etsi seuraa. "Ei kiitos" ei kelpaa, vaan ärjyivät, että ensiksi kyllä flirttailen mutta sitten lyön hanat kiinni. Hymyily ja tervehdys oli heille flirttailua... Jotkut menivät jopa valittamaan pomolleni, että en suostu deittaamaan heitä...

T. Nainen 24v

Mikset deittaile? :D Sarjadaittailu hörhöjen kanssa on kivaa XD T. Kilttimies 29

Vierailija
22/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna oma numerosi. Se on ihan ok. Numeron pyytäminen asettaa myyjän vaikeaan tilanteeseen, jos hän haluaakin kieltäytyä. Oman numeron voi jättää, kunhan osaa sitten varautua siihen, että mitään viestiä ei koskaan tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen farmaseuttina apteekissa ja jos joku minulle numeroni antaisi niin en todellakaan suuttuisi tai mieltäni pahoittaisi. Naiset tosin täällä pohjoisempana ovat hieman ujoja - ainakin selvinpäin..

T. Farmaseutti, M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan