Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko jatkaa ystävyyttä sellaisen naisen kanssa, joka on tehnyt miehestä perättömän raiskausilmoituksen?

Vierailija
24.06.2017 |

Ei olisi välttämättä saanut tuomiota siitä, mutta tietäisit itse, että rikosilmoitus on ollut perätön.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti, mutta mistäköhän voisin tietää ilmoituksen olleen perätön? Olisiko kaveri kertonut minulle suoraan vai?

Vierailija
2/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en varmasti, mutta mistäköhän voisin tietää ilmoituksen olleen perätön? Olisiko kaveri kertonut minulle suoraan vai?

Jos hän on vaikka sanonut miehen raiskanneen ajankohtana, jolloin on ollut kanssasi toisella paikkakunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Raiskausilmoituksia ei välttämättä oteta vakavasti muutenkaan joten henkilöt jotka tekevät perättömän ilmoituksen pahentavat vain asiaa ja pilaavat mahdollisesti miehen maineen lopullisesti. En haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.

Tämä siis ainoastaan siinä tapauksessa jos tietäisin 100% varmasti ilmoituksen olevan perätön.

Vierailija
4/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä vähän kenestä miehestä perätön ilmoitus on tehty. Jos jostakin minulle läheisestä ihmisestä (esim. veljestäni), saattaisi olla, että en antaisi sitä naiselle anteeksi. Mutta jos jostain minulle tuntemattomasta, se ei ehkä vaikuttaisi minuun samalla tavalla. Tietenkin haluaisin tietää, miksi ystävä teki perättömän ilmoituksen.

Vierailija
5/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan seurustele white tai muunkaan trashin kanssa.

Normaali-ihminen ei tee perätöntä rikosilmoitusta.

Vierailija
6/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
7/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Itseäni pelotti tehdä raiskausilmoitus, koska ajattelin kaikkien ajattelevan sen olevan perätön, huomionhakuinen, kosto. Että minä olisin valehtelija.

Eli meinasi jäädä yksi rikos tilastoista uupumaan ja yksi rikollinen tuomitsematta, vain koska jotkut idiootit kehtaavat keksiä perättömiä syytteitä näin vakavasta ja rankasta aiheesta.

Vierailija
8/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedon täytyisi olla täysin varma ja tekijän pitäisi katua oikeasti niin, että voisi taas luottaa. Tuo on todella törkeä temppu, jolla voi pilata toisen elämän ja se ei ole mikään pikku juttu! Kuitenkin _aidosti_katuvalle ja tekonsa sovittavalle pitää mun mielestä antaa mahdollisuus. Niin ja mut on raiskattu puistossa 15-vuotiaana eli turha tulla huutelemaan puolueellisuudesta tmv. Mä vaan vastustan raivoisasti kaikkea pahantekemistä toiselle sukupuolesta riippumatta (oli se sitten raiskaus TAI perätön ilmoitus!), toisen elämällä ei leikitä!

Vierailija
9/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tiedon täytyisi olla täysin varma ja tekijän pitäisi katua oikeasti niin, että voisi taas luottaa. Tuo on todella törkeä temppu, jolla voi pilata toisen elämän ja se ei ole mikään pikku juttu! Kuitenkin _aidosti_katuvalle ja tekonsa sovittavalle pitää mun mielestä antaa mahdollisuus. Niin ja mut on raiskattu puistossa 15-vuotiaana eli turha tulla huutelemaan puolueellisuudesta tmv. Mä vaan vastustan raivoisasti kaikkea pahantekemistä toiselle sukupuolesta riippumatta (oli se sitten raiskaus TAI perätön ilmoitus!), toisen elämällä ei leikitä!

Miten nainen on sovittanut tekonsa, jos hän ei ole edes saanut siitä tuomiota? Ja päteekö tuo jalomielinen suhtatumisesi muihinkin rikoksiin kuin vain perättömiin raiskausilmoituksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi