Miksi naisten on hyväksyttävää mennä miesten vessaan, muttei toisinpäin?
Naiset käyttää yleisesti miesten vessaa silloin kun naisten vessaan on jonoa, eikä kukaan katso sitä pahalla. Miksi siis miesten pitäisi jonottaa miesten vessaan, jos vieressä oleva naisten vessa on vapaana?
Kommentit (6)
Miehenä harvoin olen ollut paikassa, jossa naisten vessa on tyhjä ja miesten vessaan pitkä jono.
Jos näin olisi niin käyttäisin naisten vessaa. En myöskään näe pahana, jos naiset käyttävät miesten vessaa.
Olen ollut Hartwall Areenalla konserteissa ja lasten tapahtumissa, joissa miesten vessat lähes tyhjät (esim. Disney on ICE). Kyllä niihin saa naiset silloin mennä.
Koska epätasa-arvoinen feminismi ajaa vain naisten oikeuksia, miesten oikeuksilla ei ole väliä. Näissä yhteiskunnan valtarakeinteissa olisi paljon korjattavaa.
Olen useastikin käyttänyt miesten vessaa. Johtunut siitä että pitkä jono naisten vessaan, miesten tyhjää täynnä. Pari kertaa käynyt ihan niin että mies mulle sanonut että tuossa vessassa tilaa. Kiitos niille miehille :) Tosin ei minua myöskään haittaisi asia toisinpäin.
Koska miehet ovat saaneet "tehdä tilaa" naisille eikä toisinpäin. Sama ilmiö on uimahallien siivoojissa.
Koko feminismin ydinajatus oli, että naiset ovat lähempänä miehiä, tai enemmän miehenkaltaisia, kuin ajateltiin.
En ole tiennytkään tuollaista sääntöä.
Ei varmaan ole ollut tarvetta tietää, kun yleensä se on juuri se naisten vessa, jonne on jonoa. Miksipä sitä jonon jatkoksi asettuisi, kun viereinen vessa on vapaana.
En ole koskaan nähnyt naista miesten vessassa. Onko tämä jotain baarikulttuuria siis? En ole ikinä käynyt baarissa.