Miksi hymiöitä täytyy laittaa useita?
Esimerkiksi näin 😆☺️😃😂 ? Rasittavaa lukea ja aikuiset ihmisetkin viljelee noita. White trash meininki.
Kommentit (4)
Mun mielestä hymiöt ovat hyvä lisä kirjoitettuun viestintään. Toki liika on liikaa, mutta mitä väliä jos rennosti juttelee kavereiden kanssa? Mulla on ainaki niin kumma huumori, että ilman hymiöitä on vaikea tietää olenko tosissan vai en näppiksen välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Hymiöitten määrä korreloi suoraan käyttäjänsä älykkyysosamäärän kanssa, joten tyhmätkin yksilöt paljastavat kirjoituksillaan itsensä vääjäämättä...
Ei muuten pidä paikkaansa (tuo on vain hölmön typerä _mielipide_). Ainakin mä nro 2 oon läpässyt toistuvasti kirkkaasti testit joista suoriutuu n. 10% populaatiosta että revi siitä. Mutta meillä älykkäillä onkin usein sellainen huumorintaju ettei tollommat sitä tajua - no fence ja itse kerjäsit tätä. Toki tyhmemmätkin voi käyttää paljon hymiöitä, mutta tuon em. teoriasi voit unohtaa.
Onpa tosiaan älykästä viljellä niitä peräkanaa
Höpö höpö oo mitään wt-meininkiä. Musta oli ainakin ihan hillitöntä kun puhelin päivityksessä latas tän "näppiksen hymiö-osaston" täyteen kaikenlaisia kuvioita ja merkkejä. Hölmöltähän ne näin aikuisen puhelimessa tuntu mutta en voi välillä vastustaa kiusausta ihan läpällä laittaa niitä 😉 kornia mutta sopii ainakin mun mustaanhuumoriin, löysää säkin nutturaa, ei tää niin vakavaa oo. Ja onhan se myös totta, että hymiöillä on helpompi "pehmentää" sanomaansa jos vaikka haluaa jo ennalta yrittää välttää turhaa jankutusta ja mielensäpahoittamisia. Niin ja nuo useat peräkkäiset hymiöt tehostaa viestiä ilmaisten tunteen voimakkuutta ja/tai "tunneketjua" tyyliin 😱(ei kai!)😰(no huhhuh)😢(olipa kurja juttu).