Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian taivaallista seksiä

Apuuvailla
24.06.2017 |

Onko ketään jolla ollut tai on samaa ingelmaa. Olen siis parisuhteessa jonka haluan lopettaa lukuisten syiden vuoksi, joita ei voi korjata. Rakastan kumppaniani ja erosta tulee tekemään liki mahdotonta taivaallinen seksi, jota harrastamme jo neljättä vuotta. Miten jättää kumppani, jos tietää että samanlaista seksiä ei tule enää koskaan saamaan. Voiko sitä ilman elää ja korvaako kaikki se muu "parempi" tällaisen seksin puuttumisen? Kiitos asiallisista vastauksista ja en halua kirjata mitään, enkä jäädä suhteeseen. Seksipartnerit on koettu ja tosiaan tätä tulen haikailemaan vielä vanhainkodissakin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä aina haikailla. Se ei sinänsä ole mikään iso ongelma, esim. siihen verrattuna, jos on kokonaan ilman.

Vierailija
2/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna seksille noin paljon merkitystä elämässäsi ja lakkaa miettimästä vanhoja ovat minun ohjeeni. Katse aina tulevaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin varaan ei voi rakentaa vakavaa suhdetta. Arkena kun ollaan 99-prosenttisesti muutoin kuin yhdynnässä.

Vierailija
4/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin varaan ei voi rakentaa vakavaa suhdetta. Arkena kun ollaan 99-prosenttisesti muutoin kuin yhdynnässä.

Riippuu ammatista.

Vierailija
5/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet ilmeisesti nainen? Itse olen mies jos sillä nyt jotain väliä on...

Tässä on nyt kaksi kysymystä. Miten niin ongelmat ovat sellaisia, joita ei voi korjata? Okei itse tiedät paremmin...

Miten niin seksi on sellaisella tasolla, ettei siihen muut yllä? Ja jatko kysymys. Onko se (pelkästään) kumppanisi ansiota? Kerroit olleesi 4 vuotta yhdessä. Jos olet nuori, alle 30 vee, niin olet ollut vain enintään 26 vee kun olet harrastanut seksiä toisen kanssa. Moni on tuon ikäisenä vielä aika estoinen. Jos olet nyt estottomampi ja vapautuneempi, niin tokihan seksi on parempaa.

Vierailija
6/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin äskettäin miehen, jonka kanssa seksi oli enemmän kuin olin koskaan osannut edes kuvitella. Olisin voinut olla hänen kanssaan petissä useamman tunnin päivässä ja joka ikinen päivä. Mutta luonne oli ajoittain niin inhottava, että se alkoi etäännyttää fyysisestikin. 

Jos mies on mustasukkainen, kontrolloiva, alistava, haukkuu , uhkaa erolla kännissä ja seuraavana päivänä on kuin ei mitään olisi tapahtunut tai syyttää alkoa käytöksestään, ei ole hyvästä kellekään. Muutaman kuukauden tuota kuuntelin , yhteensä noin 4-5 x ja se riitti.  

Seksillä ei hyvitellä inhottavaa käyttäytymistä ja toisaalta seksin merkitys pitkässä suhteessa ajastaan vähenee ja mitäpä sitten käteen jää, jos seksi on liki ainoa toimiva seikka suhteessa.

Vierailija
7/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 jatkaa vielä.

Ja tosiaan jos olet ap nuori ja aiemmat seksikumppanisikin ovat olleet nuoria, niin kyllä ne miehetkin jotain oppivat iän karttuessa. Sanoisin, että kun on yksi 4-8 vuoden seurustelusuhde takana niin silloin mieskin alkaa jo jotain älyämään naisen seksuaalisuudesta. 100 yhdenyön panosta tuskin oppii yhtäpaljon.

Vierailija
8/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 5 jatkaa vielä.

Ja tosiaan jos olet ap nuori ja aiemmat seksikumppanisikin ovat olleet nuoria, niin kyllä ne miehetkin jotain oppivat iän karttuessa. Sanoisin, että kun on yksi 4-8 vuoden seurustelusuhde takana niin silloin mieskin alkaa jo jotain älyämään naisen seksuaalisuudesta. 100 yhdenyön panosta tuskin oppii yhtäpaljon.

Eivät miehet automaattisesti iän karttuessa mitään opi. Surkein seksikumppanini on ollut hiukan vanhempi mies, joka oli niin varma, että tiesi mistä naiset pitävät, ettei kuunnellut toiveitani yhtään. Voit ap. tulevaisuudessakin saada loistavaa seksiä, jos kommunikoit kumppanisi kanssa.

Vierailija
9/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 5 jatkaa vielä.

Eivät miehet automaattisesti iän karttuessa mitään opi. Surkein seksikumppanini on ollut hiukan vanhempi mies, joka oli niin varma, että tiesi mistä naiset pitävät, ettei kuunnellut toiveitani yhtään. Voit ap. tulevaisuudessakin saada loistavaa seksiä, jos kommunikoit kumppanisi kanssa.

Olet ihan oikeassa, en tarkoittanut että ikä/kokemus toisi mitenkään automaattisesti taitoa. Ihan niinkuin kaikilla muillakin elämänosa alueilla oppimiseen tarvitaan tässäkin kuuntelun taitoa ja sopivaa nöyryyttä. Jos asenne on se että "olen kylän kovin panomies" niin pieleen menee. Toki itsevarmuutta pitää olla... nuoralla tanssimistahan tämä on :D

Vierailija
10/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti eri mieltä. Jos intohimo puuttuu niin ei ole muutakaan yhteyttä.

N39

Vierailija
11/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olet ilmeisesti nainen? Itse olen mies jos sillä nyt jotain väliä on...

Tässä on nyt kaksi kysymystä. Miten niin ongelmat ovat sellaisia, joita ei voi korjata? Okei itse tiedät paremmin...

Miten niin seksi on sellaisella tasolla, ettei siihen muut yllä? Ja jatko kysymys. Onko se (pelkästään) kumppanisi ansiota? Kerroit olleesi 4 vuotta yhdessä. Jos olet nuori, alle 30 vee, niin olet ollut vain enintään 26 vee kun olet harrastanut seksiä toisen kanssa. Moni on tuon ikäisenä vielä aika estoinen. Jos olet nyt estottomampi ja vapautuneempi, niin tokihan seksi on parempaa.

Ilahduttavaa, että olet oivaltanut jotain perustärkeää. Toinen ei voi tehdä onnelliseksi tai mahtavaksi pelkästään. Oma itse on se joka voi.

T keski-ikäinen täti pitkässä suhteessa, jossa seksi vaan vuosi vuodelta huimempaa

Vierailija
12/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tulee,niitä uusia hyviä seksikumppaneita.Jätin itse narsistimiehen jonka tapasin netin kautta ja joka oli niin täynnä omaa erinomaisuuttaan(myös seksi)koska hän kohteli muuten minua huonosti(mitätöi,kontrolloi vaatteistani,hiuksia jne)uusi kumppanini on kaikinpuolin parempi kuin exäni,myös seksissä.Kannattaa.

Vierailija
13/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu

Vierailija
14/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan edelleen miestä joka jätti minut 18 v sitten. Seksi tai oikeastaan rakastelu hänen kanssaan oli mahtavaa. Kukaan ennen sitä tai sen jälkeen ei ole yltänyt samaan.

Ajattelen häntä melkein joka päivä.

Vierailija
15/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on taivaallinen seksi?

Vierailija
16/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan edelleen miestä joka jätti minut 18 v sitten. Seksi tai oikeastaan rakastelu hänen kanssaan oli mahtavaa. Kukaan ennen sitä tai sen jälkeen ei ole yltänyt samaan.

Ajattelen häntä melkein joka päivä.

Alpha-widow.

Vierailija
17/18 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä tulee,niitä uusia hyviä seksikumppaneita.Jätin itse narsistimiehen jonka tapasin netin kautta ja joka oli niin täynnä omaa erinomaisuuttaan(myös seksi)koska hän kohteli muuten minua huonosti(mitätöi,kontrolloi vaatteistani,hiuksia jne)uusi kumppanini on kaikinpuolin parempi kuin exäni,myös seksissä.Kannattaa.

hUi. Olin myös suhteessa tuollaisen kanssa ;(

Vierailija
18/18 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se ap lähti?