Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies polttanut salaa vuosia

Vierailija
24.06.2017 |

Sain tietää että mies on polttanut tupakkaa salaa vuosia, noin vuodesta 2008. Ei ole polttanut koko aikaa ja ehkä noin askin kuussa eli vähän. Silti tuntuu tosi pahalta, etenkin salailu. Mies poltti ennen ja lopetti v. 2004, mutta on alkanut jossain vaiheessa polttaa uudestaan. Useita kertoja on tullut tilanteita, jolloin olisi voinut polttaa minun läsnäollessani mutta ei ole polttanut eikä kuulemma edes tehnyt mieli. Sitten on samalla viikolla polttanut salaa. On myöntänyt tämän, mutta nyt en enää pysty ollenkaan luottamaan, kun on valehdellut noin pitkään tuosta asiasta, niin en pysty uskomaan ettei ole esim pettänyt. Itse polttaminen ei ole niin paha asia, poltti silloinkin kun alettiin seurustella, mutta toi jatkuva valehtelu ja salailu.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis haistanut, koska on polttanut lähinnä töissä ja syönyt mynthoneita ym sen jälkeen. Lisäksi en ole osannut epäillä koko asiaa vaan täydellisesti luottanut että on lopettanut silloin kuin lopetti.

Vierailija
2/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sielunsisko!

Oma mieheni oli paras ystäväni 2 vuotta ennen kuin aloimme seurustella. Luulin tuntevani hänet kuin omat taskuni. 6 kk:n seurustelun jälkeen kuulin siskoltani, että hän oli nähnyt mieheni tupakoivan.

Mies tunnusti, että polttaa kymmenen sätkää kuukaudessa. On luvannut lopettaa, mutta on vaikeaa. Edelleen 6 kk:n päästä tiedon saamisesta minusta tuntuu, ettei luottamus ole palautunut täysin. Mietin kanssa, että mitä kaikkea muuta on jäänyt kertomatta. Myönnän, etten koskaan kysynyt, joten ei hän valehdellut. Ei vain tullut mieleenkään, että hän voisi tupakoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Sulla on joku ongelma hajuaistin kanssa. Voi olla merkki jostain vakavasta.

Vierailija
4/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, sika!

Vierailija
5/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko olet sitä mieltä että ongelma hajuaistin kanssa? Polttanut siis n. yhden röökin päivässä. Välissä kuukausia ettei polttanut yhtään. Töissä erilliset työvaatteet. Monet työkaverit polttavat eli jos on ollut hajua niin olen ajatellut johtuvan siitä. Ei kai olisi normaalia koko ajan epäilläkään toista?

Vierailija
6/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla hajuaistissa jotain vikaa, jos ei ole polttamista huomannut, sama vaikka mies kuinka polttaisi pelkästään töissä. Meilläkin mies silloin tällöin polttaa töissä työkavereiden kanssa ja haistan kyllä aina heti milloin on pidetty tupakinmittainen tauko. Sitä hajua ei voi peittää, valitettavasti.

Vierailija
7/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisinkin haistanut niin en ole hetkeäkään epäillyt että itse polttaa. Ehkä olin sitten tyhmä kun luotin. Eli varmaan on pettänytkin? En siis itsekään ymmärrä etten ole haistanut. Yleensä kyllä minulla on hyvä hajuaisti.

Vierailija
8/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ja viisi muuta kaveria ainakaan haistettu koko 10 vuoden ystävyyden aikana, että kaveri tupakoi. Peitti sen niin hyvin, kuulimme siitä vasta hänen muuttaessa ulkomaille. Jos tupakoi harvoin ja vain ulkona, vaihtaa vaatteet ym. Ei haise.

Vierailija
9/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisittekö elämään enää ihmisen kanssa joka on valehdellut vuosia? Lapsiakin on, joten tuntuisi tyhmältä syyltä erota jos on salaillut vain tupakoinnin. Ongelma vaan on, että en enää usko vaikka sanoo ettei ole esim pettänyt.

Vierailija
10/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla hajuaistissa jotain vikaa, jos ei ole polttamista huomannut, sama vaikka mies kuinka polttaisi pelkästään töissä. Meilläkin mies silloin tällöin polttaa töissä työkavereiden kanssa ja haistan kyllä aina heti milloin on pidetty tupakinmittainen tauko. Sitä hajua ei voi peittää, valitettavasti.

AP ei suutelee miestään koskaan: tupakoitsijan suu maistuu tupakalta, aina.

Vierailija
11/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mieheni poltti usein "lakon" aikana salaa. Ja vielä, kun oli ollut jo kymmenisen vuotta polttamatta, tietääkseni siis, jäi kiinni nuuskasta. Oli ehkä imeskellyt sitä vuosikausia töissä, mutta paljastui, kun jäi työttömäksi. Ikävää ja ei kovin luottamusta herättävää tosiaankaan. Rahaa on kulunut, terveys ei ole tykännyt myöskään. En jaksa enää edes puhua asiasta, mutta ottaa päähän ja arvostukseni miestä kohtaan on laskenut. Eli jotenkin ei vain rakkaus roihua.

Vierailija
12/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ SITTEN? HANKI NYT HERRANJUMALA OIKEITA ONGELMIA!

Luottamus mennyt kun toinen polttaa muutaman sätkän.. voi luoja.

Vierailija
13/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei suutelee miestään koskaan: tupakoitsijan suu maistuu tupakalta, aina.

On suudeltu, harrastettu seksiä ym. Ihmettelen itsekin tätä. Ehkä en ole haistanut enkä maistanut, koska mies on polttanut aikaisemmin seurusteluaikana ja olen tottunut siihen makuun tai jotain. Mies on siis polttanut lähes koko sen ajan kun ollaan oltu yhdessä nyt kun sain tietää tästä eli ehkä se maku on vain normaali miehen maku mulle, en osaa selittää.

Vierailija
14/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ SITTEN? HANKI NYT HERRANJUMALA OIKEITA ONGELMIA!

Luottamus mennyt kun toinen polttaa muutaman sätkän.. voi luoja.

Muutaman? Yhdeksän vuoden aikana n. 20 röökiä kuussa on 2160 tupakkaa.. Ja vertaat siihen että luulin sen yhdeksän vuoden aikana menneen 0 tupakkaa.

Vierailija
15/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa onkin siksi jättänyt kertomatta, että se tupakointi pysyisi vähäisenä.

Vierailija
16/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai pettäjätkään salaa sitä siksi, että pysyisi vähäisenä.. Huono syy mun mielestä.

Vierailija
17/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sa addiktio vaan salailu. Jos salailee vuosia jostain noin pienestä asiasta niin miksei salaisi isojakin asioita?

Vierailija
18/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Vierailija
19/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia mies ei ole uskaltanut kertoa? Mieti vähän, miten tuomitseva asenne sulla on. Satunnainen tupakointi on muutenkin aika pieni murhe, vaikka epäterveellistä onkin; saati kun et ole edes huomannut mitään! Se on miehen oma asia, anna olla vaan.

Vierailija
20/65 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi ei ole kertonut. Kuitenkin seurusteltiin vuosia niin että mies poltti. Satunnainen tupakointi olisikin ok, mutta kun kysyttäessäkin kielsi ja valehteli ettei edes tee mieli. Vuosien valehtelu ja salailu.