Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko joku ystävällisesti suomentaa? Enkkua

Vierailija
24.06.2017 |

Important travel information – Amsterdam Airport Schiphol
Important notice for all travelers departing from Amsterdam: we ask you to be present at Schiphol Airport 2 hours (Europe) and 3 hours (intercontinental) before scheduled departure. This is due to capacity constraints and waiting times at the security of Schiphol Airport.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti.

Pyydetään olemaan paikalla  Schipholin lentokentällä 2 tuntia ennen kotimaan lentoja ja 3 tuntia ennen ulkomaan lentoja kapasitettiongelmien ja turvatarkastuksien takia.

Vierailija
2/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis tuolle vastaajalle. 2 tuntia ennen Euroopan sisäisiä lentoja ja 3 tuntia ennen mannertenvälisiä lentoja on oikea käännös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentäl on ruuhka. Euroopan lentoja varten, tule 2t ennen lähtöaikaa. Kaukolennot, tule kentälle 3t ennen lähtöä

Vierailija
4/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakohan lähteä matkoille ollenkaan, jos tuon ymmärtäminen oli liian haastavaa?

Vierailija
5/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ku 2 tuntia ennen Euroopan lentoja ja 3 tuntia ennen mannerten välisiä lentoja.

Vierailija
6/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti tiivistettynä: Schipholin kentällä pitää olla 2 tuntia(Euroopan lennot) ja 3 tuntia (mannertenväliset lennot) ennen lähtöaikaa kapasiteettirajoitusten ja turvatarkastusjonojen takia.

Vierailija
7/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti.

Pyydetään olemaan paikalla  Schipholin lentokentällä 2 tuntia ennen kotimaan lentoja ja 3 tuntia ennen ulkomaan lentoja kapasitettiongelmien ja turvatarkastuksien takia.

Eipäs! 2 tuntia ennen EUROOPAN sisäisiä ja 3 tuntia ennen euroopan ULKOPUOLELLE suuntautuvia lentoja.

Vierailija
8/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tota ymmärrä, miten yleensä selviää ulkomailla?

Vierailija
9/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan korjausta tähän vielä tulee?

Vierailija
10/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen matkustellut todella vähän ja aina pelkästään suorilla lennoilla. Mulla on nyt välilasku amsterdamissa ja tunti aikaa vaihtaa konetta. Koskeeko tuo teksti myös minua?

Tiedän, että muut ovat pöyristyneitä tyhmyydestäni mutta siitä huolimatta vaikka sitten haukkujen saattelemana haluaisin tietää vastauksen.

Ap

Vierailija
11/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osaat paikallista kieltä paremmin:D

Vierailija
12/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeitä matkatietoja - Amsterdam Airport Schiphol.

Tärkeä ilmoitus kaikille Amsterdamista lähteville matkustajille: pyydämme sinua olemaan läsnä Schipholin lentokentällä 2 tuntia (Euroopan lennot) ja 3 tuntia (mannertenväliset lennot) ennen aikataulun mukaista lähtöä. Tämä johtuu ruuhkista ja odotusajoista Schipholin lentokentän turvatarkastuksissa.

Vierailija
13/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schipholin kenttä on todella laaja, joten siellä voi mennä todella paljon aikaa paikasta toiseen siirtymiseen. Ei kannata koskaan riskeerata että myöhästyy. Lisäksi jos menet vaikka USA:an, niin joudut USA:n viranomaisten haastatteluun ennen astumista koneeseen. Se vie aikaa.

Kantsii siis ottaa tuo varoitus todesta.

Vierailija
14/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen matkustellut todella vähän ja aina pelkästään suorilla lennoilla. Mulla on nyt välilasku amsterdamissa ja tunti aikaa vaihtaa konetta. Koskeeko tuo teksti myös minua?

Tiedän, että muut ovat pöyristyneitä tyhmyydestäni mutta siitä huolimatta vaikka sitten haukkujen saattelemana haluaisin tietää vastauksen.

Ap

Mitä voimme tehdä jos et osaa lukea?

Vierailija
15/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloittaja ole käynyt peruskoulua?

Vierailija
16/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo 2h/3h ennen lentoa koskee ymmärtääkseni kentältä matkansa aloittavia. Sinä olet vaihtomatkustaja, mutta suosittelen siirtymään ripeästi Schipholissa seuraavan lennon portille heti kun edelliseltä lennolta pääset kentälle. Sehän löytyy infotaululta.  Tuo tunti on lyhyt aika vaihtaa, Schiphol on suuri kenttä ja jos joudut menemään EU:n ulkopuolelta lähtevien/tulevien tarkastuksen kautta, siellä voi olla jonoja.

Vierailija
17/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei koske, jos ne lennot on samalla lipulla. Mä olen vaihtanut konetta siellä New Yorkiin (aikaa 2 h) ja Helsinkiin (aikaa 1 h) ja hyvin ehdittiin. Laukuthan siirtyy suoraan eli äkkiä vaan turvatarkastukseen.

Vierailija
18/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin espanjaan välilaskulla, ei turvatarkastusta lentojen välillä. Lensin eri reittiä takaisin välilaskulla eikä silloinkaan turvatarkastusta lentojen välillä.

Vierailija
19/19 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lensin espanjaan välilaskulla, ei turvatarkastusta lentojen välillä. Lensin eri reittiä takaisin välilaskulla eikä silloinkaan turvatarkastusta lentojen välillä.

No se riippuu siitä minne on menossa. Mä lensin New Yorkiin ja turvatarkastukset oli tarkimmat missä olen koskaan ollut. EUn sisällä ei varmaan ole mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan