Poikaystävällä on lp-levysoitin ja hävettää kun hän vielä ylpeilee sillä kovaan ääneen
Jos puhe kääntyy musiikkiin niin poikaystävän on _aina_ pakko mainita "Mä en kuuntele koskaan mistään youtubesta kun mulla on se älppäri, on niin paljon parempi äänenlaatukin" Muut yleensä pyörittelevät silmiään mutta poikaystävä ei edes tajua että häntä pidetään nolona. Sanoisinko hänelle suoraan?
Kommentit (31)
itsehän en ole ostanut ikinä yhtäkään äänitallennetta koska yleensä tykkään yhdeltä artistilta vaan yhdestä biisistä. Kaikki youtubesta vaan.
Veli on myös samanlainen, aina ylistämässä älppäreitä, muttakun juttu on siinä että kaikkea eiole saatavilla älppäreinä, spotify ja youtube löytää suurimman osan, itsellä on satoja artisteja kirjastossani, en tod osta niitä yksittäisinä kappaleina, ehkä top10 korkeintaan cd levyinä, ja muutenkin ihan epäkäytännöllistä pyöritellä niitä lättyjä, mieluummin nauhotan ne sitten jokatapauksessa mp3 muotoon kiintolevylle
Mullapa onkin mittava C-kasettikokoelma. Ite nauhottanu monia niistä ihan suoraan radiosta ite. Niissä on vasta fiilistä!
Ei vinyyleissä mitään vikaa ole, päinvastoin, mutta kyllä muakin ärsyttäisi, jos mun mies tekisi numeron asiasta jatkuvasti.
Poikaystävä on fiksu. Toivottavasti hän löytää tasokkaampaa seuraa kuin ap ja ap:n ystäväpiiri.
Jaa jaa. Kuunnelkaa vaan älppäreitänne. Pakkaamaton wav on jees ja mp3 320kbit/s on ihan jees sekin.
Nykyään kun muisti ja kaistanleveys on mitä on niin hifistelijöille voisi tarjota jotain 32 bit 96 000 Hz laatua. varmaan jossain onkin tarjolla.
Vinyyleillä se salakavalasti alkaa, seuraavaksi ollaan jo koukussa savikiekkoihin. Addiktoituneimmilla on oma jukebox, tiedän itsekin kaksi tällaista tapausta, toisella lisäksi yli 4000 levyä. Lievimmillään kuunnellaan musiikkia tietokoneelta mutta hyväillään LP-levyä samalla. Todella asialle omistautuneet rakentavat itse putkivahvistimen levysoittimen kaveriksi sillä muuten äänenväri ei ole aidon lämpöinen.
Lemppaa ihmeessä tuommoinen poikaystävä.
Kyllä minulla tuollaiselle nolollekin on käyttöä. Ja ovathan ne vinyylit originaalipainoksia?
Vierailija kirjoitti:
Vähän heikko juhannusaamun provo :(
Heikkopäiset provoilijat tekee heikkoja provoja.
Älä sano, koska hän on oikeassa (laitteista riippuen tietysti)
Hitsi, en ole huomannut kuinka nolo olen ollut jo 30+ vuotta... Väkisinkastettuna kun rahaa lahjaksi sain ja menin ostamaan vinyylin vinguttajan... ja niitä isoja mustia ja muunkin värisiä painavia harjattavia härpäkkeitä on kaappien kätköihin tullut lisää vuosien varrella jokunen... Että joku voikin olla nyt nolona... :(
Ainoa hyvä kaikessa noloudessani on, että poika saa asunnolleen alkustartin ilman vakuuksia, oman torpan jos maalle lähtee...
Jos ei olis trolli, kertoisin mitä neitosten kanssa yhteen muuttaessani olen sanonut..."Rakas lähtee ennen kuin vinyylit" ja niin on muutaman kerran käynyt :)