Mä olen ihan paniikissa :(
Sain viimeviikolla yht' äkkiä kauhean selkäkivun, jonka vuoksi kävin terveyskeskuksen päivystävällä lääkärillä.
Lääkäri totesi selkäni olevan " kokonaan vinossa" , jonka vuoksi määräsi kipulääkkeet + lähetteen fysioterapeutille. Lääkäri vaikutti " selkäasiantuntijalta" , kun oli niin varma, monitietävä ja tutki pitkään kivun lähdettä.
Ennen kuin lähdin vastaanotolta, lääkäri vaan totesi, että jos kipulääkkeet ja fysioterapia ei auta, tule sitten takaisin ja mietitään mitä sitten tehdään.
Nyt mä olen ihan paniikissa, että mulla on elinikäinen vamma mun selässä. Joudunkohan johonkin leikkaukseen tai lopun elämäksi rullatuoliin? Voinkohan koskaan tehdä enää lapsia?
Olen 22-vuotta, ja en enää terve :(
Kommentit (2)
mullekaan ei onnistunut epiduraali. Mulla todettiin notkoselkä kun oli ala-asteella, mutta mitään kipuja ei ole ikinä ollut.
Itselläni todettiin ihan kunnollinen skolioosi 22 ikäisenä. Selkäkipuja oli vuosia.
Nyt kun tiedän syyn, huolehdin painostani, kunnostani ja käyn hyvällä hierojalla. Ei ole selkäkipuja.
Raskauksiin ei vaikuttanut, paitsi että minun tapauksessani epiduraali ei koskaan onnistunut.